Nykii välillä tasakaasulla ajaessa, ei päivittäin. Välillä saattaa nykiä muutamasti, välillä tuntuu ettei "kohtaus" mene ollenkaan ohi. Vikakoodia antaa 4677 kaasuläpänsäädin, mekaaninen vika. Mites, pistetäänkö koko kääsuläppä vaihtoon vai vain kaasuläpän asentotunnistin vai mikä? Ja meneekö mahdollinen vaihto helposti ilman tietokoneita ja koodailuja, vai tuleeko vaatimaan piuhan päässä käyttöä muutenkin kuin vikakoodien nollauksen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 525d vm.05
Collapse
X
-
Originally posted by Asdfghjklöä View PostNykii välillä tasakaasulla ajaessa, ei päivittäin. Välillä saattaa nykiä muutamasti, välillä tuntuu ettei "kohtaus" mene ollenkaan ohi. Vikakoodia antaa 4677 kaasuläpänsäädin, mekaaninen vika. Mites, pistetäänkö koko kääsuläppä vaihtoon vai vain kaasuläpän asentotunnistin vai mikä? Ja meneekö mahdollinen vaihto helposti ilman tietokoneita ja koodailuja, vai tuleeko vaatimaan piuhan päässä käyttöä muutenkin kuin vikakoodien nollauksen?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
-
-
Originally posted by fraatti View PostKaasuläppä vaan vaihtoon. Tässä ainakin eräästä vianaiheuttajasta juttua: https://www.btcf.fi/forum/showthread...11#post3938511
Comment
-
-
Originally posted by Asdfghjklöä View PostMutta mites, kun vikakoodi viittaa "säätimeen" eikä varsinaisesti suoraa kaasuläppään? Voiko olla mahollista, että oliski menny vain tuo asentotunnistin?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment