Announcement

Collapse
No announcement yet.

550i ostoa harkitsemassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nixfinity
    Newbiemmer
    • Oct 2015
    • 12
    • -

550i ostoa harkitsemassa

Terve. Vähän taustatietoa:

Olen ajellut E46 330d:llä tässä parisen vuotta ja 50 tkm. Ollut hyvä auto, toki huoltoihin on muutaman kerran saanut viedä, mutta ei mitään normaalista poikkeavaa. Kaiken kaikkiaan erittäin luotettava auto. Nyt kuitenkin kilometrit vähenee.

Elämäntilanteen muututtua olen jonkin aikaa kuumotellut E60 535d:n hankkimista, mutta nyt vahingossa iskin silmäni tuollaiseen 550i-vehkeeseen. Olenko ihan täysi idiootti, jos tuollaisen hankin? Toki missään muotoa vastuullinen ostoshan tuo ei ole.

Millaisia tyyppivikoja näissä on? Ilmeisesti ainakin venttiivarren kumit pettää. Katselin nettiautoa ja sieltä löytyi täydelliseltä vaikuttava yksilö 150 tkm kilometreillä. Räjähtääkö tuo käsiin, jos huoltohistoria on kunnossa?

Toki olen perus bemarin huoltoon sekä rapsakkaan kulutukseen varautunut, mutta mitä muuta?

Kiitti!
  • huotski
    Bimmer Rookie
    • Sep 2013
    • 126
    • Nurmijärvi

Voit tuolta yleiseltä puolelta seurata tota yhden e63 taistelua niin itse en ainakaan tommosta uskaltaisi koskaan ostaa.
    e65 730d lci
    ex.e60 535d e39 523i 540i 528iA

Comment

• mikae34
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 4991
      • Forssa

Originally posted by huotski View Post
      Voit tuolta yleiseltä puolelta seurata tota yhden e63 taistelua niin itse en ainakaan tommosta uskaltaisi koskaan ostaa.
      Juu, en voi suositella. Tuossa kohdassa se on ihan uhkapeliä miten tulee käymään. Täydelliseltä vaikuttavan yksilön minäkin ostin, mittarissa 103tkm. Kulutushan näissä on hyvinkin kohtuullinen, eli sen ei pitäisi olla mikään ongelma. Sen vähän mitä olen tuolla ajanut (n.1500km) niin kulutus sekakäytössä on ollut 11-12l luokkaa.

You have been warned.
      Last edited by mikae34; 22-09-2018, 10:05.
      Auto on liikkumaväline.

Comment

• nixfinity
        Newbiemmer
        • Oct 2015
        • 12
        • -

Joo, näin minä olen vähän lueskellut. Jätetään V8-bemari siis vielä tulevaisuuden haaveeksi ja kohdistetaan fantasiat uudesta autosta kohti 3-litraisia dieseleitä.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎