Bemariin tuli ongelma, neljässätuhannessa kierroksessa moottori meni vikasietotilaan. Moottori antoi vikakoodin P0305, eli sylinterissä 5 misifre. Vaihdoin puolan ja tulpan, mutta vikakoodi ja moottorinvikavalo ei lähde. Kone kumminkin käy mielestäni täydellisesti. Onko olemassa OBD2 laitetta, joka antaisi tarkemman tiedon/osan, josta misfire johtuu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vikakoodi?
Collapse
X
-
Originally posted by Raser View PostTsekkasitko onko tulpan "kolossa" öljyä?. Sytytysjohdot ehjät?
Jos saat jonkun bemarinsoftilla lukemaan infot niin lisää tietoa saa. Mutta mututuntumalla enteilee suutinta? Omassa oireilu alkoi juurikin noin, ennenkuin käyntihäiriotä sitten alkoi tulla enemmän.
Comment
-
-
Originally posted by 525iE60 View PostPuolan ja tulpan onkalo oli aivan ruosteessa. Sinne oli päässyt jostain vettä ja öljyä, putsasin sen ja laitoin uudet tilalle. Kun näin miltä se näytti, olin varma että siinä oli se vika. Kone käy nyt aivan täydellisesti. [Vanha tulppa oli ollut vielä löysällä...]. Kun resetoin OBD 2 skannerilla koodin, se ei resetoidu ja moottorin vikavalo ei lähde edes hetkeksi. Eikö koodin kuuluisi kumminkin resetoitua edes hetkeksi, ennenkun se palaa?
Comment
-
-
Originally posted by 525iE60 View PostPuolan ja tulpan onkalo oli aivan ruosteessa. Sinne oli päässyt jostain vettä ja öljyä, putsasin sen ja laitoin uudet tilalle. Kun näin miltä se näytti, olin varma että siinä oli se vika. Kone käy nyt aivan täydellisesti. [Vanha tulppa oli ollut vielä löysällä...]. Kun resetoin OBD 2 skannerilla koodin, se ei resetoidu ja moottorin vikavalo ei lähde edes hetkeksi. Eikö koodin kuuluisi kumminkin resetoitua edes hetkeksi, ennenkun se palaa?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment