Aamupäivällä oli tarkotus lähteä talsimaan liki 200km ja hehkuttaes puhallin alko huutamaan täpöltä mihin sen edellisiltana säädinkin, ja auto herjas akun jännitettä joten pistin puhaltimen offille, minkä jälkeen se ei koskaan lähteny enää päälle. Tyhjäkäynnillä puhaltaa todella haaleasti tuulilasille, ja ajossa tietenkin ajoviima tulee sisälle, mutta muuten ei mitään reaktiota koko paneelissa kun nappeja painelee. Ainoastaan raksuttaa kun painaa automaattisen ilmastoinnin ja sisäilmankierron päälle ja pois. Kumpaa kannattaisi lähteä vaihtamaan ensimmäisenä? Puhallinta vai etuvastusta? Vai voisko johtua siitä että jos akun varaus on käynyt matalalla? Sulakkeen katon huomenna kun kerkeän.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535D '04 lämppäri lopetti toimintansa
Collapse
X
-
Originally posted by nessau View PostAamupäivällä oli tarkotus lähteä talsimaan liki 200km ja hehkuttaes puhallin alko huutamaan täpöltä mihin sen edellisiltana säädinkin, ja auto herjas akun jännitettä joten pistin puhaltimen offille, minkä jälkeen se ei koskaan lähteny enää päälle. Tyhjäkäynnillä puhaltaa todella haaleasti tuulilasille, ja ajossa tietenkin ajoviima tulee sisälle, mutta muuten ei mitään reaktiota koko paneelissa kun nappeja painelee. Ainoastaan raksuttaa kun painaa automaattisen ilmastoinnin ja sisäilmankierron päälle ja pois. Kumpaa kannattaisi lähteä vaihtamaan ensimmäisenä? Puhallinta vai etuvastusta? Vai voisko johtua siitä että jos akun varaus on käynyt matalalla? Sulakkeen katon huomenna kun kerkeän.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
-
-
Originally posted by Anzafin View PostVoi hyvinkin johtua myös alhaisesta jännitteestä.
On muuten tullu kuolattua sun 550iitä porttien huonommalla puolen kuluneen vuoden ajan. Harmi vaan että palasin lopullisesti joulukuussa takasin pohjanmaalle.BMW /// M5 LCI '14 F10
EX
BMW 335i xDrive F31 '14
BMW 325i Cabriolet E36
BMW 535d E61
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostSiili ja puhallin ovat erikseen. Sen verran työläs homma että jos vaihtamaan alkaa niin vaihda molemmat samalla kertaa.BMW /// M5 LCI '14 F10
EX
BMW 335i xDrive F31 '14
BMW 325i Cabriolet E36
BMW 535d E61
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostItse vaihdoin viime talvena ja pelkkä puhallin oli rikki. Kun sain puhaltimen näkyville, kopautin meisselillä puhaltimen runkoon ja lähti toimimaan.. hiilet siellä oli ihan finaalissa.BMW /// M5 LCI '14 F10
EX
BMW 335i xDrive F31 '14
BMW 325i Cabriolet E36
BMW 535d E61
Comment
-
-
Ei se pääteasteen vikaantuminen näy ulospäin mitenkään muuten kuin puhaltimen toiminnassa. Näissä kylläkin pääteaste vikaantuu todella harvoin verrattuna aikaisempiin mallisarjoihin.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by nessau View PostOolrait. Mäkin vähän enemmän epäilen puhallinta, niinku ylempänä äsken vastasinkin ellen tosiaan aivan hakoteillä oo Kerroin kans et namiskat paneelissa toimi, niin miten sulla sillon? Onko tietoa kuuluuko niiden edes toimia vastuksen ollessa sökö
Niin, jotain herjaa tuli jossain vaiheessa väylästä (oisko ollut LIN BUS), kun liittimet oli huonosti kiinni. Mutta lähti toimimaan, kun laittoi liittimet kunnolla kiinni.
Comment
-
-
Tilannepäivitystä sen verran että lähti pyörimään taas, mut ei toiminu enään uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Huomasin kans että nyt sattuneesta syystä enemmän muilla autoilla ajaneena ja kyydissä istuneena vaikka puhallin oli manuaalisesti säädetty niin isolle kun saa, niin se voimakkuus ei kyllä vastannu kun ehkä puolta. Voiko tästä päätellä jotakin että kumpi olis menny..? Ja autohan oli siis seisonut vuorokauden käyttämättömänä ennen kuin vasta tänään laitoin käyntiin.BMW /// M5 LCI '14 F10
EX
BMW 335i xDrive F31 '14
BMW 325i Cabriolet E36
BMW 535d E61
Comment
-
Comment