Eli hieman erikoisempi tapaus, ainakin itselle.
Kyseessä 535D joka R tai D vaihdetta kytkettäessä alkaa tiputtamaan kierroksia jos pietät jarrulla, toisin sanoen alkaa vetämään vaikka ei pitäisi.
Kierrokset laskee noin 500rpm luokille ja veto kytkeytyy päälle, tsekattu testerillä ja vääntökäyrä alkaa nousemaan.
Eli laatikko ei toisin sanoen luista kun pidät jarrua vasten vaan piettää vedon päällä.
Jos vaihdat P:ltä D:lle tämä tapahtuu satunnaisesti, R:llä aina. jos suoraan ajosta koitat pysähtyä alkaa ryntäämään/stallaamaan.
Ja sama homma jos teet P—>D, käytät jarrun pois ja painat uudelleen pohjaan. -> stallaa.
Eli hyviä vinkkejä mikä mättää?
Asiaa on hieman tutkittu, eli.
-Laatikko öljyt Ok. (Turbiini, ja öljyt vaihdettu 30tkm sitten)
-Turbiinin lukkokytkin ei ainakaan ole jumissa, testerin mukaan näyttää olevan auki kun tämä tapahtuu.
-ei pysyviä vikakoodeja laatikolta.
-Laatikko toimii mahtavasti muuten, ei humpaa ja vaihteet vaihtuu nätisti. Ei myös luista.
Kiitoksia jo valmiiksi!!
Kyseessä 535D joka R tai D vaihdetta kytkettäessä alkaa tiputtamaan kierroksia jos pietät jarrulla, toisin sanoen alkaa vetämään vaikka ei pitäisi.
Kierrokset laskee noin 500rpm luokille ja veto kytkeytyy päälle, tsekattu testerillä ja vääntökäyrä alkaa nousemaan.
Eli laatikko ei toisin sanoen luista kun pidät jarrua vasten vaan piettää vedon päällä.
Jos vaihdat P:ltä D:lle tämä tapahtuu satunnaisesti, R:llä aina. jos suoraan ajosta koitat pysähtyä alkaa ryntäämään/stallaamaan.
Ja sama homma jos teet P—>D, käytät jarrun pois ja painat uudelleen pohjaan. -> stallaa.
Eli hyviä vinkkejä mikä mättää?
Asiaa on hieman tutkittu, eli.
-Laatikko öljyt Ok. (Turbiini, ja öljyt vaihdettu 30tkm sitten)
-Turbiinin lukkokytkin ei ainakaan ole jumissa, testerin mukaan näyttää olevan auki kun tämä tapahtuu.
-ei pysyviä vikakoodeja laatikolta.
-Laatikko toimii mahtavasti muuten, ei humpaa ja vaihteet vaihtuu nätisti. Ei myös luista.
Kiitoksia jo valmiiksi!!
Comment