Ohjaustehostimen paineletku meni puhki ja öljyt levis parkkikselle. Kokonaan uusi letku/putki laakkoselta 350e. Tarkoituksena oli ottaa vanha irti ja viedä hydrauliikkaliikkeeseen, jossa letku korjataan. Pois ottaminen osoittautui kuitenkin hankalaksi, koska putki kiertelee moottoritilassa miten sattuu. En ole ainakaan vielä saanut vedettyä mitään kautta pois. Miksihän kyseinen putki kiertelee pitkän matkan, kun tehostimelta ohjaustangolle olisi suoraa reittiä matkaa vain 50cm ja nyt putken kierrellessä reittejään pituudeksi tulee varmaan 2 metriä? Olisiko kenelläkään antaa vinkkejä purkamiseen tai korjaamiseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 530d -08 ohjaustehostimen paineletku rikki
Collapse
X
-
Tiputa alakelkka irti niin varmaan saapi helpommin irti. Eli vahvikelevy pois, moottori tuentaan ala- tai yläkautta, moottorin kannakkeista mutterit auki, että kelkka pääsee tippumaan alaspäin, ja tietenkin alakelkan pultit irti. Roikkuu sitten hienosti tukivarsien varassa.Last edited by Juuså; 19-04-2019, 23:10.G31 540d xDrive -18
-
-
Virallisestihan noita ohjauksen letkuja ei saisi korjailla, riippunee liikkeestä suostuvatko tekemään vai ei.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment