Vaihdettiin 545i:een jäähdytysnesteen paisuntasäiliö ja sen jälkeen auto alkoi antaa Jähdytysneste pinta liian alhaalla varoitusta. Jäähdytysnesteen pinta on oikeasti maximissa ja valo sammuu aina hetken päästä, joten aiheellinen tuo varoitus ei näyttäisi olevan. Koneessa lämmöt ehkä vähän alhaiset n.90 astetta.
Tuossa varoituksen syttymisessä on sellainen logiikka, että se tulee aina auton käynnistyksen jälkeen n. minuutin ajon jälkeen. Valo on aktiviinen n. 10-20s ja sitten sammuu. Ja tämä varoitus tulee vain ja ainoastaan, kun auton käynnistää ja lähtee ajamaan. Ei ikinä pidemmän ajomatkan aikana. Juuri tänään ajoin autolla 250km eikä valo syttynyt kertaakaan enään matkan aikana.
Voisko tuo olla anturi vika uudessa paisuntasäiliössä vai jotain muuta? Ihmettelin vaan tuota logiikkaa miksi se varoitus tulee aina vain käynnistyksen jälkeen, mutta ei koskaan enään myöhemmin.
EDIT: No nyt on anturi vaihdettu, mutta ei auttanut.
Tuossa varoituksen syttymisessä on sellainen logiikka, että se tulee aina auton käynnistyksen jälkeen n. minuutin ajon jälkeen. Valo on aktiviinen n. 10-20s ja sitten sammuu. Ja tämä varoitus tulee vain ja ainoastaan, kun auton käynnistää ja lähtee ajamaan. Ei ikinä pidemmän ajomatkan aikana. Juuri tänään ajoin autolla 250km eikä valo syttynyt kertaakaan enään matkan aikana.
Voisko tuo olla anturi vika uudessa paisuntasäiliössä vai jotain muuta? Ihmettelin vaan tuota logiikkaa miksi se varoitus tulee aina vain käynnistyksen jälkeen, mutta ei koskaan enään myöhemmin.
EDIT: No nyt on anturi vaihdettu, mutta ei auttanut.
Comment