Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 Äänitorvi "töötti", molemmat torvet rikki?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jengstro
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 380
    • 02-alue

E60 Äänitorvi "töötti", molemmat torvet rikki?

Onpas tämä outoa. Haluun nyt vaan varmistaa. Otin torvet irti low/high. Kumpikaan ei inahda 12voltilla. Toinen näyttää ohmimittarilla ääretöntä, toinen Megaohmeja. Boschin tööttejä. Eikös noi 12voltilla pitäis ihan normaalisti toimia.

Vähän hämmentävää, töötit menee paskaksi (2005/E60 M5)? Onkos joku muu joutunut noita vaihtaa.

(Mä en tarvii tööttiä, katsastussetä tarvii... on tuokin taas yksi noista pykälistä, hylky jos töötti ei toimi Ehkä maailman tarpeellisin turvallisuuden kannalta oleva auton ominaisuus)
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4627
    • Tampere

Originally posted by jengstro View Post
    Onpas tämä outoa. Haluun nyt vaan varmistaa. Otin torvet irti low/high. Kumpikaan ei inahda 12voltilla. Toinen näyttää ohmimittarilla ääretöntä, toinen Megaohmeja. Boschin tööttejä. Eikös noi 12voltilla pitäis ihan normaalisti toimia.

Vähän hämmentävää, töötit menee paskaksi (2005/E60 M5)? Onkos joku muu joutunut noita vaihtaa.

(Mä en tarvii tööttiä, katsastussetä tarvii... on tuokin taas yksi noista pykälistä, hylky jos töötti ei toimi Ehkä maailman tarpeellisin turvallisuuden kannalta oleva auton ominaisuus)
    Ohan se auto jo melkeen 15v vanha. Johonkin volvoon vaihdoin hiljattain. Samanmoisia ne on kaikissa autoissa. Kosteus/vesi + aika ne tappaa.
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

Comment

• jengstro
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2006
      • 380
      • 02-alue

itse itselleni vastaten (ja muillekin). Joo, molemmat töötit paskana. Aika huono design Boschilta (näytti olevan superseded osa realoem:sta). Onneks päätin kaivaa noi töötit esiin, enkä lähtenyt purkaa rattia. Näytti ikävältä kaikkine sähkösäätöineen ja läpyttimineen.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎