Auto LCI e61-08.
Autoon joku vaihtanut täyssähkösäätöiset sporttipenkit muistipaikoilla.
Ostettaessa auto kaikki hilppeet toiminteet.
Auto kävi alkuvaiheessa Autodiagnoosissa, jossa sanottiin, että penkkejä ei ole koodattu autoon, joten pitää ottaa irti jos päivittää auton softan.
No ongelmat alko airbag vian 93F9 ilmettyä.
Anto koodin 93F9 ja repsikan penkin headrest airbag.
Ajattelin josko vika johtuisi koodaamattomista penkeistä, koska välillä koodi kohdistui kuskin penkkiin eli koodi hyppi puolelta toiselle.
Penkkinen modulien vin numero oli jostain venäläisestä samanikäisestä autosta, joten ajattelin josko koodaisin ne omalle vinille.
Koodia yritetty näin vaihtaa:
K-D-Can piuha kiinni autoon
Inpan kautta vikakoodit ylös
Inpa kiinni
NCS-expert käyntiin
Profiili Expertmode
FG/ZCS/FA
ZCS/FA F. ECU
Listasta e60
CAS
VIN ilmestyy kohtaan FG
BACK
Choose ECU
FAS/BFS
Process ECU
Execute job
Jostain syystä en saanut viniä koodattua ja nyt penkit toimii vajavaisesti.
Muistit toimii ja perus sähkötkin ok, mutta ristiselän- kylkitukien ja pään kallistumat ei toimi. ns. pikkusähköt putosi pelistä.
Olisko kellään ohjetta kuinka saada nuo sähköt takaisin?
Mikä FA numero viittaa tuohon täyssähkö moduliin, jos tarkistaisi ettei ole pudonnut pois.
Niin F3F9 hän oikeasti viittaa sgm-modulin konkkavikaan tai paukku kaapeliin.
Kuinka pääsee E61:ssä helposti käsiksi tuohon paukkukaapelin läpivientiin kontin puolella? Jos vaikka olisi löysä liitos läpiviennissä?
Autoon joku vaihtanut täyssähkösäätöiset sporttipenkit muistipaikoilla.
Ostettaessa auto kaikki hilppeet toiminteet.
Auto kävi alkuvaiheessa Autodiagnoosissa, jossa sanottiin, että penkkejä ei ole koodattu autoon, joten pitää ottaa irti jos päivittää auton softan.
No ongelmat alko airbag vian 93F9 ilmettyä.
Anto koodin 93F9 ja repsikan penkin headrest airbag.
Ajattelin josko vika johtuisi koodaamattomista penkeistä, koska välillä koodi kohdistui kuskin penkkiin eli koodi hyppi puolelta toiselle.
Penkkinen modulien vin numero oli jostain venäläisestä samanikäisestä autosta, joten ajattelin josko koodaisin ne omalle vinille.
Koodia yritetty näin vaihtaa:
K-D-Can piuha kiinni autoon
Inpan kautta vikakoodit ylös
Inpa kiinni
NCS-expert käyntiin
Profiili Expertmode
FG/ZCS/FA
ZCS/FA F. ECU
Listasta e60
CAS
VIN ilmestyy kohtaan FG
BACK
Choose ECU
FAS/BFS
Process ECU
Execute job
Jostain syystä en saanut viniä koodattua ja nyt penkit toimii vajavaisesti.
Muistit toimii ja perus sähkötkin ok, mutta ristiselän- kylkitukien ja pään kallistumat ei toimi. ns. pikkusähköt putosi pelistä.
Olisko kellään ohjetta kuinka saada nuo sähköt takaisin?
Mikä FA numero viittaa tuohon täyssähkö moduliin, jos tarkistaisi ettei ole pudonnut pois.
Niin F3F9 hän oikeasti viittaa sgm-modulin konkkavikaan tai paukku kaapeliin.
Kuinka pääsee E61:ssä helposti käsiksi tuohon paukkukaapelin läpivientiin kontin puolella? Jos vaikka olisi löysä liitos läpiviennissä?
Comment