Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 2007 vasen takapää putosi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikasare
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2007
    • 241
    • Lohja

    E60 2007 vasen takapää putosi

    Ryömintänopeudella kuului räsähdys ja vasen takajousi antanut periksi. Mikähän siellä olisi tällä kertaa hajonnut. Suosituksia korjaamosta Lohjalla?
    Last edited by mikasare; 15-01-2020, 22:57.
    Lohja
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

    #2
    Kun kyseessä on sedan, niin eiköhän siellä ole rautajouset. Vilkaisemallahan tuo selviää.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • mikasare
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2007
      • 241
      • Lohja

      #3
      Kierrejousi poikki

      Flunssasta ja kuumetaudista huolimatta uteliaisuus voitti. Nostin takapään ylös sen verran että näin. Kierrejousi on poikki. Mielestäni outoa ja huolestuttavaa laatua. Olisiko helppo vaihtaa itse jos ei olis kuumeessa... nii ja jos olis autotalli. No meneehän se pihallakin
      Lohja

      Comment

      • Vehmasto
        Bimmer Rookie
        • Jan 2020
        • 49
        • Turku

        #4
        On helppo vaihtaa kunhan löytyy jousipuristimet. Poikittaista tukivarsi auki jotta mahtuu pujottaan iskarin pois, iskarinpultti auki ja tönäsee autoon päin, takaverhoilua raottaa ja kolme mutteria auki niin on jo paketti kädessä..

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #5
          Originally posted by mikasare View Post
          Flunssasta ja kuumetaudista huolimatta uteliaisuus voitti. Nostin takapään ylös sen verran että näin. Kierrejousi on poikki. Mielestäni outoa ja huolestuttavaa laatua. Olisiko helppo vaihtaa itse jos ei olis kuumeessa... nii ja jos olis autotalli. No meneehän se pihallakin
          Kyllähän noita jousia katkeilee merkkiin katsomatta, joissakin autoissa on ihan tyyppivika ja katkelevat järjestään jo alle 150tkm ajosuoritteella. Kuten tuossa todettiin, niin eipä tuo mikään ihmeellinen ole vaihtaa, jos autoja on roplannut. jousipuristimet pitää olla tai sitten käy jollai pienellä pajalla iskari&jousi paketin kanssa ja pyytää vaihtamaan sen jousen. Jousien kanssa kannattaa kuitenkin muistaa olla varovainen, niissä on kokoon puristettuna melkoinen määrä energiaa varastoituneena.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          • mikasare
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2007
            • 241
            • Lohja

            #6
            Done

            Jouset vaihdettu monimerkkipajalla. Kokonaishinta kahdelle jouselle töineen oli 300 euroa. Pappilan auto, lohjalla. Suosittelen.
            Lohja

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎