Tietääkö kukaan onko mahdollista korjata aktiivisia kallistuksenvakaajia? Itsellä autossa Dynamic Drive -ajonvakautusjärjestelmä. Joskus tulee "Dynamic Drive failure" -teksti näyttöön. Koodeja en pysty lukemaan, koska en omista lukijaa. Mitä kaikkea mahdollista voi viitata tuohon koodiin? Molemmat vakaajat hikoilee pienesti, nestettä säiliössä tarpeeksi. Olisi kiva saada kuntoon, että saisi joskus myytyäkin. Eli onko mahdollista korjata kyseinen vakaaja itse tai vaihtaa se käytettyyn helposti itse? Tarvitseeko kalibrointia, koodausta tms? Entä onko kyseistä järjestelmää mahdollista poistaa autosta tai koodata se pois käytöstä? Kertokaa omia kokemuksia jne.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E60 530i vm. 2004 Dynamic Drive failure
Collapse
X
-
Aloita nyt käyttämällä se auto testerissä, muuten on turha spekuloida mitä pitää korjata.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Tottakai se on mahdollista muuttaa normaalialustaksi, mutta ei se sekään ihan ilmaista ole, jos sen teettää liikkeessä. Uusi alkuperäinen vakaaja pelkästään taitaa olla jo 250€, tähän koiranluut, asennus, koodaukset ym. Kannattaisi käyttää jollain foorumilaisella piuhan päässä ja katsoa mitä vikakoodia siellä on.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment