Ennenkuin rikot mitään. Jos sulla on molemmat avaimet ja auto pihassa soita falck tiepalveluun. Osaavat avata ovet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 -09 miten sisälle/ovia auki
Collapse
X
-
Noniin. Huuatin autoa roikassa sisätilalämppärillä ja sain kakesta ovet auki. Käytin antenni vahvarin pois (oli märkä)
Pustasin ja kuivasin ja tiivistin että kosteutta ei enää pääsisi.
Sitten aloin kuskin kahvaa tutkimaan.. kuskin oveen vaihdettu kahva, mallia takaovi missä eibole avaimen reikää.
Lukkopesä oli irroitettu kuskin ovesta mutta itse lukko runko oli. Pitää alkaa lukkopesä hommaamaan
Comment
-
-
Originally posted by Karpo12 View PostNoniin. Huuatin autoa roikassa sisätilalämppärillä ja sain kakesta ovet auki. Käytin antenni vahvarin pois (oli märkä)
Pustasin ja kuivasin ja tiivistin että kosteutta ei enää pääsisi.
Sitten aloin kuskin kahvaa tutkimaan.. kuskin oveen vaihdettu kahva, mallia takaovi missä eibole avaimen reikää.
Lukkopesä oli irroitettu kuskin ovesta mutta itse lukko runko oli. Pitää alkaa lukkopesä hommaamaane39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJotkut tekee näitä ihan tuunauksina, kun tulee kuulemma siistimmän näköinen ilman sitä lukkoa..
Comment
-
-
Originally posted by MikkoJII View PostKaikkea sitä vielä 2020. 2000-luvun alussa poistettiin tuningvehkeistä jopa kahvatkin. Oli vaan nappi tehty ikkunalistaan.
Mulla e61:ssa kuskin puolella avaimenreikä, ovet menee siitä kyllä lukkoon, mutta ei aukea. Vika varmaan lukkopesässä? Paljonkohan maksaa marmorilla?:thinkLast edited by _Henkka_; 24-03-2020, 23:40.E39 530d facelift -02
Ex 525d -07
Ex 325d -06
Ex 520d -01
Ex 325tds -96
Ex 530da -99
Ex m3 3.0 -95
Comment
-
Comment