Kaverin autoa tuossa tutkailtu jokunen päivä ja ongelma on seuraavanlainen:
Eli saattaa sammua ihan laakista tyhjäkäynnillä tai ajossa ja tällöin tulee samalla herja ''fuel pump'' tauluun. Inpa antoi vikakoodeja rail paineesta ym. Nollauksen jälkeen takaisin tuli vain hiukkasloukusta ja sammutinläpästä vikakoodi. Uusi sammutinläppä on nyt asennettu, mutta se ei tähän ongelmaan juuri vaikuttanut. Hiukkasloukun koodi hävinnee nyt uuden läpän kanssa kunhan saadaan pakkopoltto päälle muiden ongelmien jälkeen. Auto käynnistyy kun antaa olla vähän aikaa ilman virtoja ja starttaa. Lähtee normaalisti käyntiin seuraavaan sammumiseen asti.
Sammumisen jälkeen heti yritettäessä starttia ei nosta rail paineita. Inpan mukaan pyörii startatessa 10-50bar välillä eli ei tarpeeksi käynnistymiseen. Mistä/onko mahdollista lukea Inpalla tulo puolen painetta? Eikös siirtopumpun pitäisi toimiessaan jonkunlainen paine muodostaa linjaan? Mikäli ei painetta ole ei myöskään rail paineet pääse nousemaan tarpeeksi? Entäpä onko tulo puolen paineelle erillistä paineensäädintä, joka pitää paineen tasaisena/sopivana?
Siirtopumppu lienee tuo tankissa oleva pumppu, vai onko se vain tankin puoliskojen tasaamiseen tarkoitettu?
Akku omasta mielesta alkaa olla ehtoo puolella, muutama pidempi startti live dataa lukiessa alkoi jo hiipua. Mitään vikakoodeja ei ollut virran vähyydestä muistissa.
Tankissa oleva pumppu on juuri vaihdettu. Toimi jonkun aikaa ok, jonka jälkeen ongelmat tulivat takaisin. Polttoainesuodatin on myös uusi.
Siinäpä kysymyksiä kerrakseen! Itselle bmw:n tekniikka uutta ja outoa, joten en ole hirveästi aiemmin päässyt perehtymään näiden sielun elämään
Edit: Saa myös neuvoa, miten saan pakkopolton päälle Inpalla! Mistä osiosta löytynee?
Eli saattaa sammua ihan laakista tyhjäkäynnillä tai ajossa ja tällöin tulee samalla herja ''fuel pump'' tauluun. Inpa antoi vikakoodeja rail paineesta ym. Nollauksen jälkeen takaisin tuli vain hiukkasloukusta ja sammutinläpästä vikakoodi. Uusi sammutinläppä on nyt asennettu, mutta se ei tähän ongelmaan juuri vaikuttanut. Hiukkasloukun koodi hävinnee nyt uuden läpän kanssa kunhan saadaan pakkopoltto päälle muiden ongelmien jälkeen. Auto käynnistyy kun antaa olla vähän aikaa ilman virtoja ja starttaa. Lähtee normaalisti käyntiin seuraavaan sammumiseen asti.
Sammumisen jälkeen heti yritettäessä starttia ei nosta rail paineita. Inpan mukaan pyörii startatessa 10-50bar välillä eli ei tarpeeksi käynnistymiseen. Mistä/onko mahdollista lukea Inpalla tulo puolen painetta? Eikös siirtopumpun pitäisi toimiessaan jonkunlainen paine muodostaa linjaan? Mikäli ei painetta ole ei myöskään rail paineet pääse nousemaan tarpeeksi? Entäpä onko tulo puolen paineelle erillistä paineensäädintä, joka pitää paineen tasaisena/sopivana?
Siirtopumppu lienee tuo tankissa oleva pumppu, vai onko se vain tankin puoliskojen tasaamiseen tarkoitettu?
Akku omasta mielesta alkaa olla ehtoo puolella, muutama pidempi startti live dataa lukiessa alkoi jo hiipua. Mitään vikakoodeja ei ollut virran vähyydestä muistissa.
Tankissa oleva pumppu on juuri vaihdettu. Toimi jonkun aikaa ok, jonka jälkeen ongelmat tulivat takaisin. Polttoainesuodatin on myös uusi.
Siinäpä kysymyksiä kerrakseen! Itselle bmw:n tekniikka uutta ja outoa, joten en ole hirveästi aiemmin päässyt perehtymään näiden sielun elämään

Edit: Saa myös neuvoa, miten saan pakkopolton päälle Inpalla! Mistä osiosta löytynee?
Comment