Voiko vika olla oikeasti jossain muualla, itse EGR toki voinee olla sökö, mutta voiko sitä jotenkin oikeasti helposti tarkistaa? Ista sanoo että ota ahtoletku irti ja sitten vielä ehkä kaasuläppäkin, ista ajaa signaalia sitten tuolle muuntimelle. Kaasuläpän tovi sitten vaihdoin ja melkein voisin vannoa että ei EGR:ää silmällä näe jos tuo kaasuläppä on paikallaan kun ei saanut edes letkua pois kokonaan ellei ottanut sitä etupeltiä ensin pois...
Pitäisikö alipaineletkussa tuntua edes jotain imua jos siihen pistää sormen päälle, ei nimittäin tunnu... Mielestäni viimekuukausina jotain "jumputusta" auto vähän pitänyt mutta ei pidä enää, olisiko tuo ääni voinut tulla tuosta viimeisiä vedelleestä painesäätimestä?
Muita ideoita mitä tehdä/kokeilla, alipainetyökalut näytti vähän tyyriiltä 70e pintaan, mittarin adapterilla saisi 20e paikkeilla, mutta jos ei sormeen tunnu imua niin mittarilla tuskin tekee mitään...
Täältä ilmeisesti osa 1 (11 74 7 796 634 )tilaukseen, ei olisi pahan hintainen "sokkovaihto" jos tuolla kuntoon tulee, 50e amazonista kotiin kannettuna.
Imusarja pitänee ottaa pois, sitä olenkin pari-kolme kertaa ulkoiluttanut, mutta ei mitään muistikuvaa mitä imusarjan alla on... Ilmeisesti osa hyvin helposti vaihdettavissa tuon jälkeen ja sijaitsee jossain kuskin puolella?
Ajamista tuo koodi ei haitanne mutta estääkö se PDF poltot eli pitäisi korjata mielummin heti kuin joskus ensivuonna?
Toinen vaihtoehto ilmeisesti lastutus ja koko toiminnon pois kytkentä?Tuossahan saisi nyt lastutuksen 50e "halvemmalla"?
Pitäisikö alipaineletkussa tuntua edes jotain imua jos siihen pistää sormen päälle, ei nimittäin tunnu... Mielestäni viimekuukausina jotain "jumputusta" auto vähän pitänyt mutta ei pidä enää, olisiko tuo ääni voinut tulla tuosta viimeisiä vedelleestä painesäätimestä?
Muita ideoita mitä tehdä/kokeilla, alipainetyökalut näytti vähän tyyriiltä 70e pintaan, mittarin adapterilla saisi 20e paikkeilla, mutta jos ei sormeen tunnu imua niin mittarilla tuskin tekee mitään...
Täältä ilmeisesti osa 1 (11 74 7 796 634 )tilaukseen, ei olisi pahan hintainen "sokkovaihto" jos tuolla kuntoon tulee, 50e amazonista kotiin kannettuna.
Imusarja pitänee ottaa pois, sitä olenkin pari-kolme kertaa ulkoiluttanut, mutta ei mitään muistikuvaa mitä imusarjan alla on... Ilmeisesti osa hyvin helposti vaihdettavissa tuon jälkeen ja sijaitsee jossain kuskin puolella?
Ajamista tuo koodi ei haitanne mutta estääkö se PDF poltot eli pitäisi korjata mielummin heti kuin joskus ensivuonna?
Toinen vaihtoehto ilmeisesti lastutus ja koko toiminnon pois kytkentä?Tuossahan saisi nyt lastutuksen 50e "halvemmalla"?
Comment