Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 535d hankinta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jere Rantanen
    BTCF Member
    • Jul 2020
    • 139
    • Petäjävesi

    e61 535d hankinta

    Millasia kokemuksia porukalla näistä? tulis itelle käyttöautoks ja alkuu pitäs vähän putkee muokkailla joustoa ja jarruja vaihella ja parit kallistuksenvakaajat, ajettu 330tkm
    05 pre lci... menis vaihdossa 46 330d
  • _j00na_
    BTCF Member
    • Sep 2013
    • 130
    • Seinäjoki

    #2
    Turbot ja niiden alipaine letkut + solenoidit , laatikon toiminta etenkin pre lci mallissa + perus E6X tyyppiviat mm takakontin sähköt , ccc viat jne jne.

    Autona mukava toimiessaan ja softattuna kulutukseen nähden kivasti liikahtava värkki.

    Itse katselisin suoraan LCI mallin , pääsee huomattavasti pienemmällä ja muutenkin uudistetumpi sisusta jne ja pienempi kulutteinenkin.
    Bemarit:

    -E61 535d M-sport LCI -07 Tiefseeblau Metallic
    - ½ E34 ///M5 touring -92 Diamantschwarz Metallic

    - Harraste: Chevy Camaro LT1 V8 & T56 Manual -95


    Ex: -E36 318is dakargelb M-technic
    -E34 520i Touring -96 Fjordgrau Metallic

    Comment

    • Jere Rantanen
      BTCF Member
      • Jul 2020
      • 139
      • Petäjävesi

      #3
      Originally posted by _j00na_ View Post
      Turbot ja niiden alipaine letkut + solenoidit , laatikon toiminta etenkin pre lci mallissa + perus E6X tyyppiviat mm takakontin sähköt , ccc viat jne jne.

      Autona mukava toimiessaan ja softattuna kulutukseen nähden kivasti liikahtava värkki.

      Itse katselisin suoraan LCI mallin , pääsee huomattavasti pienemmällä ja muutenkin uudistetumpi sisusta jne ja pienempi kulutteinenkin.
      joo laatikkoo turbiini yms vaihettu 2017 eli ei pitäis humppailla, alipaineletkut nyt ite pystyy vaihtamaan helposti, turboist ei ollu tietoo onko tehty mitää mut mitehä ne kestää tuossa 330tkm kohilla?

      Comment

      • _j00na_
        BTCF Member
        • Sep 2013
        • 130
        • Seinäjoki

        #4
        Originally posted by Jere Rantanen View Post
        joo laatikkoo turbiini yms vaihettu 2017 eli ei pitäis humppailla, alipaineletkut nyt ite pystyy vaihtamaan helposti, turboist ei ollu tietoo onko tehty mitää mut mitehä ne kestää tuossa 330tkm kohilla?
        Mikäli ei mitään turboille vielä tehty niin huollon tarpeessa alkaa pikkuhiljaa varmasti olemaan noilla kilsoilla.
        Bemarit:

        -E61 535d M-sport LCI -07 Tiefseeblau Metallic
        - ½ E34 ///M5 touring -92 Diamantschwarz Metallic

        - Harraste: Chevy Camaro LT1 V8 & T56 Manual -95


        Ex: -E36 318is dakargelb M-technic
        -E34 520i Touring -96 Fjordgrau Metallic

        Comment

        • Jere Rantanen
          BTCF Member
          • Jul 2020
          • 139
          • Petäjävesi

          #5
          Originally posted by _j00na_ View Post
          Mikäli ei mitään turboille vielä tehty niin huollon tarpeessa alkaa pikkuhiljaa varmasti olemaan noilla kilsoilla.
          mutta omistajan mukaan ei kuluta öljyä millään lailla normaalia enempää eli siitä päätellen luulis et turbot ihan okei

          Comment

          • _j00na_
            BTCF Member
            • Sep 2013
            • 130
            • Seinäjoki

            #6
            Originally posted by Jere Rantanen View Post
            mutta omistajan mukaan ei kuluta öljyä millään lailla normaalia enempää eli siitä päätellen luulis et turbot ihan okei
            Joo saattaahan niillä päästä pitkällekkin , aika yksilöllistä. Antaa
            Mennä vaan niin kauan kuin alkaa oireilla. Mutta yleensä +300tkm noita on jo huolleltu varsinkin pienempää hyrrää.
            Bemarit:

            -E61 535d M-sport LCI -07 Tiefseeblau Metallic
            - ½ E34 ///M5 touring -92 Diamantschwarz Metallic

            - Harraste: Chevy Camaro LT1 V8 & T56 Manual -95


            Ex: -E36 318is dakargelb M-technic
            -E34 520i Touring -96 Fjordgrau Metallic

            Comment

            • Jere Rantanen
              BTCF Member
              • Jul 2020
              • 139
              • Petäjävesi

              #7
              Originally posted by _j00na_ View Post
              Joo saattaahan niillä päästä pitkällekkin , aika yksilöllistä. Antaa
              Mennä vaan niin kauan kuin alkaa oireilla. Mutta yleensä +300tkm noita on jo huolleltu varsinkin pienempää hyrrää.
              Tuoho damperi vaihto
              sit leimalle putkeen jousto ja etujarrujen ja koiranluiden vaihto eteen

              Comment

              • Zeni
                BTCF Member
                • Jul 2020
                • 332
                • Savo

                #8
                Yksilöitä nuokin on.

                Suurin osa halvoista saanut aikalailla sikalinttaa toria kierrettäessä, joten viiden tonnin hintaluokassa kaikki on mahdollista.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎