Moro
Eli kyseessä E60 545 2004 tehtaan webastolla. Jäähdytysveden lämmöt ok 105C. Hyttiin tulee lämmintä ilmaa parkissa, mutta ajossa lämmityskennolle kiertävän nesteen lämpötila tippuu +40C --> +10C (ulkolämpötila +4C). Moottorin lämmöt pysyy ajossakin yli 100 asteen. Ilmaa ei pitäisi olla järjestelmässä. Sähköinen pumppu vaikuttaa pyörivän( voihan tietenkin olla että pyörittää pelkkää akseli eikä vesi liiku). Vesiventtiili tuntuu päästävän läpi. Mistä tätä lähtisi purkamaan? Vesiventtiili näyttää olevan tarvikelaatua. Otin loppupeleissä koko venttiilin liittimen irti, että on varmasti auki. Ahdistaako vesiventtiili niin paljon, että tehot häviää ajossa vai pyöriikö pumppu tyhjää? Myös tuo kolmitieventtiili 9 voisi olla ilmeisesti syypää?
Eli kyseessä E60 545 2004 tehtaan webastolla. Jäähdytysveden lämmöt ok 105C. Hyttiin tulee lämmintä ilmaa parkissa, mutta ajossa lämmityskennolle kiertävän nesteen lämpötila tippuu +40C --> +10C (ulkolämpötila +4C). Moottorin lämmöt pysyy ajossakin yli 100 asteen. Ilmaa ei pitäisi olla järjestelmässä. Sähköinen pumppu vaikuttaa pyörivän( voihan tietenkin olla että pyörittää pelkkää akseli eikä vesi liiku). Vesiventtiili tuntuu päästävän läpi. Mistä tätä lähtisi purkamaan? Vesiventtiili näyttää olevan tarvikelaatua. Otin loppupeleissä koko venttiilin liittimen irti, että on varmasti auki. Ahdistaako vesiventtiili niin paljon, että tehot häviää ajossa vai pyöriikö pumppu tyhjää? Myös tuo kolmitieventtiili 9 voisi olla ilmeisesti syypää?
Comment