Ei sattunut omaan silmään pistämään keskustelua joka mätsäis omaan ongelmaan elikkäs tuli laitettua bemun alle bc tolpat ja madallettua sellaiset 3cm jonka jälkeen on pikkuhiljaa alkanut ilmetä tärinää, osittain melko agressiivistakin. Toinen eturengas oli kulunut alta aikayksikön sisälaidasta lähes kankaille juurikin tämän tärinän aikana joten voisko ratkasuna olla vaan pyöränkulmien säätö? Tärinä tuntuu lähinnä vaan ratissa siinä 80-100 vauhdissa. Jarrutus ei tärinää pahenna ja nopeudet joilla tärisee saattaa vaihdella hieman ajoittain. Vanteet just tasapainotettu eivätkä ole laisinkaan kierot. Tärinän lisäksi hitaassa nopeudessa töyssyt, rajut käännökset aiheuttavat pienehköä kumimaista narinaa :think Mitäs tästä kannattaisi tutkailemaan lähteä ensimmäisenä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw e60 täristää
Collapse
X
-
Originally posted by tabasco View PostOnko alla vanteet, joissa on ollut soviterenkaat ja jostakin vanteesta pudonnut rempan yhteydessä pois?
Ei oo soviterenkaita, 15mm spacerit tulee kylläkin kiinnityksessä väliin. Samat lätyt oli viime kesänäkin alla eikä sillon niiden suhteen ongelmia ollutLast edited by Jorre; 01-04-2021, 22:55.
Comment
-
-
Originally posted by Jorre View PostEi sattunut omaan silmään pistämään keskustelua joka mätsäis omaan ongelmaan elikkäs tuli laitettua bemun alle bc tolpat ja madallettua sellaiset 3cm jonka jälkeen on pikkuhiljaa alkanut ilmetä tärinää, osittain melko agressiivistakin. Toinen eturengas oli kulunut alta aikayksikön sisälaidasta lähes kankaille juurikin tämän tärinän aikana joten voisko ratkasuna olla vaan pyöränkulmien säätö? Tärinä tuntuu lähinnä vaan ratissa siinä 80-100 vauhdissa. Jarrutus ei tärinää pahenna ja nopeudet joilla tärisee saattaa vaihdella hieman ajoittain. Vanteet just tasapainotettu eivätkä ole laisinkaan kierot. Tärinän lisäksi hitaassa nopeudessa töyssyt, rajut käännökset aiheuttavat pienehköä kumimaista narinaa :think Mitäs tästä kannattaisi tutkailemaan lähteä ensimmäisenä?
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEhdottomasti. Vaikka joku saattaa väittää ettei iskareiden vaihto aiheuta tarvetta kulmien säädölle niin joka kerta kun olen itse osia vaihdellut ja vienyt kulmien säätöön on siellä joku vinossa. Ja kertoohan tuo että rengas kuluu sisälaidasta että nyt ollaan harituksella tai camperilla reilusti. Toispuoleinen haritus aiheuttaa renkaan ”hakkaamisen” kun taistelee asentoaan vastaan.
Comment
-
Comment