Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 LCI ja aux input

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • permanent
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 300

E61 LCI ja aux input

Tästä on useita ketjuja mutta ei oikein löytynyt selkeää ratkaisua. Otsikon auto jossa perusaudiota paranneltu vahvarilla, paremmilla kaiuttimilla jne. Vakiona aux konsolissa ja cd vaihtaja hanskalokerossa.

Auxin kautta kuunnellessa huomaa että musiikin laatu ei vastaa cd:tä tai edes radiota vaan on leikattu taajuuksia pois. Joissain jutuissa on että aux liittimen yhteydessä on vastuksia jotka poistamalla ääni paranee, mutta omassa en mitään ylimääräistä löytänyt, ainoastaan liitin josta johdot lähtee soittimelle päin. Joissain jutuissa on myös ollut että cd vaihtaja kannattaa korvata bluetoothilla jolloin ääni on puhdas, mutta en halua poistaa vaihtajaa käytöstä.

Onko puhdasta ääntä leikkaavia vastuksia jossain muualla aux johdossa vai miten äänen saisi puhtaammaksi? Nyt auxiin liitetty bluetooth palikka, mutta se ei itsessään leikkaa ääntä kun kuuluu samoin piuhalla. Kiitos kaikista vinkeistä ja avusta!
  • MikkoJII
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 1807
    • Lapua

Minulla lähti jo auto uudelle omistajalle, mutta huomasin ennen auton myyntiä sellaisen homman AUX:n kanssa että kannattaa ainakin kokeilla. Auto oli pre-facelifti e61.

Kytkeppä se AUX-piuha ensin esim. puhelimeen ja sitten vasta siihen auton omaan AUX-liittimeen. Sain nimittäin tällä vahingossa löytyneellä kikalla voimaa AUX:in aivan toiseen malliin. Mulla oli jo auto käynnissä kun tein tämän.
    Seuraavana päivänä sitten tökkäsin AUX-johdon puhelimeen niin, että toinen pää oli jo autossa kiinni ja ihmettelin, että miksi kuuluu näin hiljaa ja voimattomasti kun edellisenä päivänä voimaa tuntui löytyvän aivan toiseen malliin. Tein sitten uudestaan tämän saman kikan ja taas tuntui puhtia löytyvän.
    Puhelimena mulla on Moto G 5g plus ja testi tehty YouTuben kautta psyketrance settien kanssa. Kokeile nyt ainakin vaikka typerältä kuulostaakin
    E32 750i 11/89

Comment

• permanent
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 300

Originally posted by MikkoJII View Post
      Minulla lähti jo auto uudelle omistajalle, mutta huomasin ennen auton myyntiä sellaisen homman AUX:n kanssa että kannattaa ainakin kokeilla. Auto oli pre-facelifti e61.

Kytkeppä se AUX-piuha ensin esim. puhelimeen ja sitten vasta siihen auton omaan AUX-liittimeen. Sain nimittäin tällä vahingossa löytyneellä kikalla voimaa AUX:in aivan toiseen malliin. Mulla oli jo auto käynnissä kun tein tämän.
      Seuraavana päivänä sitten tökkäsin AUX-johdon puhelimeen niin, että toinen pää oli jo autossa kiinni ja ihmettelin, että miksi kuuluu näin hiljaa ja voimattomasti kun edellisenä päivänä voimaa tuntui löytyvän aivan toiseen malliin. Tein sitten uudestaan tämän saman kikan ja taas tuntui puhtia löytyvän.
      Puhelimena mulla on Moto G 5g plus ja testi tehty YouTuben kautta psyketrance settien kanssa. Kokeile nyt ainakin vaikka typerältä kuulostaakin

Kiitos, kokeillaan ihmeessä

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎