1) Kannattaako auto viedä laakkonen/autokeskus akselille arviointiin vai vakuutusyhtiön suosittamalle kumppanille (in car / autoklinikka)? Jos aktiivivakkarissa olisi joku vika niin saavatko ei merkkihuollot sen kuntoon/suunnattua?
2) Voisiko tuo olla menossa jo lunariin näin pienestä, ei kai? Vauriot näyttää omaan silmään aika pieneltä joten kertakorvaus tietysti myös houkuttelisi, mikäli hinta on kohdallaan, työkalut pysyy jotenkin hyppysissä (kaikki rempat tehnyt autoon 10v ajan itse), mutta kokemusta mälleistä ei ole.
Tuomion hinnasta kuullee maanantaina, paljonko sen jälkeen on aikaa pähkäillä että antaako korjattavaksi vai ottaako kertakorvauksen?
3) Voisiko tuosta olla mitään muuta 'merkittävää' mennyt kuin lokari, umpio, puskuri ja puskurin kannake (51 11 7 178 080) sekä oikean puolen absorberi (51 11 7 178 082) sekä olettavasti umpion kannake myöskin solmussa? Parkkitutka 1kpl.
4) konepelti vaikuttaa vähän vääntyneen/noussut ylös tuosta umpion kohdilta, samoin kuskinpuolella umpio ihan vähän porrastaa lokasuojan linjan nähden (olettavasti vääntynyt puskuri painaa umpiota?) Puskurille tuleva johtosarja katki ennen liitintä, samoin puskurilla kulkeva sarja on liittimen jälkeen poikki ja sitten vielä lisäksi poikki paristakin eri kohdasta eli puskurin puolelta puuttuu johtoa ~10cm pätkä kokonaan. Muovilärpäke kulmasta säpäleinä ja sisälokasuojassa lokarin ja puskurin yhtymäkohdassa kiinnikohta vähän revennyt (voisi kuvitella että sitä pystyisi silti käyttämään). Joku hieman painaa tuota sisälokarin etureunaa lähemmäs rengasta kuin kuskin puolella
Aktiivivakkari näyttäisi olevan koskemattomana pesässään, puskurissa olevat muovit siihen liittyen solmussa. Tutka saa vissiin sähköt puskurin suunnalta tai ainakin puskurille menee johtoja (onko puskurissa ne "lähitutkat" eiks niitä ole 2kpl). Vakkari ei toimi, herjaa sensorista, mutta jos johdot kiertää puskurissa tuon hantin etukulman kautta niin se selittää tuon.
Tossa olisi vissiin jo "iso osa" ns. pakollisista osista?
2) Voisiko tuo olla menossa jo lunariin näin pienestä, ei kai? Vauriot näyttää omaan silmään aika pieneltä joten kertakorvaus tietysti myös houkuttelisi, mikäli hinta on kohdallaan, työkalut pysyy jotenkin hyppysissä (kaikki rempat tehnyt autoon 10v ajan itse), mutta kokemusta mälleistä ei ole.
Tuomion hinnasta kuullee maanantaina, paljonko sen jälkeen on aikaa pähkäillä että antaako korjattavaksi vai ottaako kertakorvauksen?
3) Voisiko tuosta olla mitään muuta 'merkittävää' mennyt kuin lokari, umpio, puskuri ja puskurin kannake (51 11 7 178 080) sekä oikean puolen absorberi (51 11 7 178 082) sekä olettavasti umpion kannake myöskin solmussa? Parkkitutka 1kpl.
4) konepelti vaikuttaa vähän vääntyneen/noussut ylös tuosta umpion kohdilta, samoin kuskinpuolella umpio ihan vähän porrastaa lokasuojan linjan nähden (olettavasti vääntynyt puskuri painaa umpiota?) Puskurille tuleva johtosarja katki ennen liitintä, samoin puskurilla kulkeva sarja on liittimen jälkeen poikki ja sitten vielä lisäksi poikki paristakin eri kohdasta eli puskurin puolelta puuttuu johtoa ~10cm pätkä kokonaan. Muovilärpäke kulmasta säpäleinä ja sisälokasuojassa lokarin ja puskurin yhtymäkohdassa kiinnikohta vähän revennyt (voisi kuvitella että sitä pystyisi silti käyttämään). Joku hieman painaa tuota sisälokarin etureunaa lähemmäs rengasta kuin kuskin puolella
Aktiivivakkari näyttäisi olevan koskemattomana pesässään, puskurissa olevat muovit siihen liittyen solmussa. Tutka saa vissiin sähköt puskurin suunnalta tai ainakin puskurille menee johtoja (onko puskurissa ne "lähitutkat" eiks niitä ole 2kpl). Vakkari ei toimi, herjaa sensorista, mutta jos johdot kiertää puskurissa tuon hantin etukulman kautta niin se selittää tuon.
Tossa olisi vissiin jo "iso osa" ns. pakollisista osista?
Comment