Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 CD vaihtajan hassu toiminta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juhnukka
    BTCF Member
    • Mar 2014
    • 604
    • Lohja

E60 CD vaihtajan hassu toiminta?

Elikkäs potilaana E60 pre lci mallia perus m-ask radiolla.

Olen ihmetellyt CD vaihtajan toimintaa nyt viimeaikoina. Lähes aina kun auto herää unitilasta, niin CD vaihtaja rupeaa vaihtamaan levyjen paikkoja ja hurnuttaa varmaan pari minuuttia olemattomia levyjä edestakaisin. Vaihtajassa ei siis ole levyjä eikä sille ole itselläni ikinä ollut käyttöä.

Onko tämä normaalia toimintaa että herätessään rupeaa niitä pyörittelemään, vai alkaako vanha järjestelmä sekoilemaan omiaan?

Periaatteessa jos kyseessä on sekoilua niin voisin sulakkeen ottaa sieltä irti, ettei ala itsekseen vaihtelemaan ja akkua kuluttamaan :think
    Vikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
  • PetuAe60
    Newbiemmer
    • Jul 2021
    • 9
    • Lahti

Originally posted by Juhnukka View Post
    Elikkäs potilaana E60 pre lci mallia perus m-ask radiolla.

Olen ihmetellyt CD vaihtajan toimintaa nyt viimeaikoina. Lähes aina kun auto herää unitilasta, niin CD vaihtaja rupeaa vaihtamaan levyjen paikkoja ja hurnuttaa varmaan pari minuuttia olemattomia levyjä edestakaisin. Vaihtajassa ei siis ole levyjä eikä sille ole itselläni ikinä ollut käyttöä.

Onko tämä normaalia toimintaa että herätessään rupeaa niitä pyörittelemään, vai alkaako vanha järjestelmä sekoilemaan omiaan?

Periaatteessa jos kyseessä on sekoilua niin voisin sulakkeen ottaa sieltä irti, ettei ala itsekseen vaihtelemaan ja akkua kuluttamaan :think

Moi,
    Samat mulla unitilasta en tiiä mitään, mutta ovet avattuani keskuslukituksesta niin rallatus käy hanskalokerossa. Siellä 6 cd:vaihtaja mekkaloi ei sentään 2min. Mutta ärsyttävästi kumminkin ejectillä ei tuo kasetti pomppaa pois. Voiko tuon disabloida pois?

ps. Miten fontti vian voisin korjata?
    Last edited by PetuAe60; 29-10-2021, 23:03.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎