Potilas BMW 530d 2009.
DPF pesty ja jonkin matkan ajamisen jälkeen herjaa edelleen partiikkeli suodattimesta. Lienee siis tarpeen koodata järjestelmään jotain?
Toisekseen täällä on miljoona postia moottorin lämpötiloista, en silti päässyt aivan selvyyteen asiasta. Itse eilen tarkkailin lämpöjä kun posottelin Turun läheltä pääkaupunkiseudulle motaria. 82-86 yleensä, pitkissä ylämäissä 88. Onko tämä nyt normaalia vai käykö liian kylmänä? Termari lienee 88 asteinen? Autolla ajettu nyt 303 tkm ja oli ensimmäinen kerta kun DPF ilmoitti olemassaolostaan viime viikolla, voisin siis kuvitella että poltto on pelannut suht normaalisti näillä lämmöillä?
Antti
DPF pesty ja jonkin matkan ajamisen jälkeen herjaa edelleen partiikkeli suodattimesta. Lienee siis tarpeen koodata järjestelmään jotain?
Toisekseen täällä on miljoona postia moottorin lämpötiloista, en silti päässyt aivan selvyyteen asiasta. Itse eilen tarkkailin lämpöjä kun posottelin Turun läheltä pääkaupunkiseudulle motaria. 82-86 yleensä, pitkissä ylämäissä 88. Onko tämä nyt normaalia vai käykö liian kylmänä? Termari lienee 88 asteinen? Autolla ajettu nyt 303 tkm ja oli ensimmäinen kerta kun DPF ilmoitti olemassaolostaan viime viikolla, voisin siis kuvitella että poltto on pelannut suht normaalisti näillä lämmöillä?
Antti
Comment