Announcement

Collapse
No announcement yet.

Akku tyhjänä!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rolleri
    Newbiemmer
    • Jul 2014
    • 7
    • Helsinki

Akku tyhjänä!

Moikka!

E61 535d:ä akku tyhjentynyt kesäloman aikana. Yritin ladata sitä, mutta poltti heti laturista sulakkeen. Laturi halpa einhell, mut pitäs olla ihan käypänen. Autossa siis takaluukku ja ovet lukossa, paitsi kuskin oven sain avaimella.

Auto on tallissa, joka vanhan kerrostalon kellarissa eli ei mitään mahista hinata mihinkään. Nyt pitäisi päästä käsiksi akulle, niin onko vinkkejä miten saisin takaluukun esim auki, kun mulla ei hajuakaan.

Olen tosi kiitollinen kaikista vinkeistä, ja mielellään korvaan jos joku ihan fyysisesti haluaisi jeesata.
    Auto Helsingissä Alppilassa.
    Saa laittaa viestiäkin

Roni 0400359161
    BMW e61 535d M-sport
    ex. BMW e39 530d
  • kalevik
    BTCF Member
    • Apr 2009
    • 957
    • Salo

Sivu 33

E61 525i, Suzuki VS1400
    Exät: Jaana, Susanna, Maija

Comment

• tonnizi
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 1501
      • Mäntsälä

Originally posted by rolleri View Post
      Moikka!

E61 535d:ä akku tyhjentynyt kesäloman aikana. Yritin ladata sitä, mutta poltti heti laturista sulakkeen. Laturi halpa einhell, mut pitäs olla ihan käypänen. Autossa siis takaluukku ja ovet lukossa, paitsi kuskin oven sain avaimella.

Auto on tallissa, joka vanhan kerrostalon kellarissa eli ei mitään mahista hinata mihinkään. Nyt pitäisi päästä käsiksi akulle, niin onko vinkkejä miten saisin takaluukun esim auki, kun mulla ei hajuakaan.

Olen tosi kiitollinen kaikista vinkeistä, ja mielellään korvaan jos joku ihan fyysisesti haluaisi jeesata.
      Auto Helsingissä Alppilassa.
      Saa laittaa viestiäkin

Roni 0400359161
      Kuskin ovesta sisään ja takapenkit alas ja ryömit kontiin, aukaset luukun ja 10mm lenkillä kaapelit akkusta irti. Ja sitten kone pelti auki ja sieltä apuviralla ovet auki ja takaluukku auki.
      Social Media:
      - Twitter
      - Instagram
      - Twitch

- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
      Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

Nykyinen:
      E61 530d -04
      Ex:
      E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎