Kysytääs tääl ku tunnu muualta saavan apua.
Google luettu ja ei oikee mitään järkevää.
Matkustajan penkin tunnistin maton koodi lähti ny pois.
Mutta tämä jäi vielä, Ilman IBS(Intelligen battery sensor) koodit:
- TMBF: open circuit, firing circuit, thorax airbag, passenger.
- Ei nollannu.
IBS(Intelligen battery sensor) paikallana, koodit:
- TMBF: resistance, firing circuit, thorax airbag, passenger too high.
- Nollantuu kyllä, ja jos apparin oven laittaa kiinni tai aukasee, niin syttyy uudellee. Syttyy myös uudellee kun sammutaa virrat ja laittaa virrat päälle.
Pistää ihmetyttää, miks tekee tollee IBS kanssa ja ilman IBS:iä
Ovipaneli on ollut irti matkustajan ovesta kyllä.
Oli myös akun kenkä irti akusta, mutta en oo varma onko riitävä aika 10-15min ennenku otin panelin irti ja airbag, ku vaihoin ikkunan nostimen. Jonka jälkee nää ongelmat alko
Vikakoodit luettu ISTA:lla
Google luettu ja ei oikee mitään järkevää.
Matkustajan penkin tunnistin maton koodi lähti ny pois.
Mutta tämä jäi vielä, Ilman IBS(Intelligen battery sensor) koodit:
- TMBF: open circuit, firing circuit, thorax airbag, passenger.
- Ei nollannu.
IBS(Intelligen battery sensor) paikallana, koodit:
- TMBF: resistance, firing circuit, thorax airbag, passenger too high.
- Nollantuu kyllä, ja jos apparin oven laittaa kiinni tai aukasee, niin syttyy uudellee. Syttyy myös uudellee kun sammutaa virrat ja laittaa virrat päälle.
Pistää ihmetyttää, miks tekee tollee IBS kanssa ja ilman IBS:iä
Ovipaneli on ollut irti matkustajan ovesta kyllä.
Oli myös akun kenkä irti akusta, mutta en oo varma onko riitävä aika 10-15min ennenku otin panelin irti ja airbag, ku vaihoin ikkunan nostimen. Jonka jälkee nää ongelmat alko
Vikakoodit luettu ISTA:lla
Comment