Announcement

Collapse
No announcement yet.

520D:hen Bmw E61 535D Lci msport Etutolpat ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tupe85
    Newbiemmer
    • Dec 2022
    • 8
    • Kouvola

    520D:hen Bmw E61 535D Lci msport Etutolpat ???

    Moro,

    Sellanen pulma käykö Bmw E61 535D Lci msport Etutolpat E61 Lci 520d.hen?
    Onko tolpan alaosan paksuudessa eroa?Tai muuta ongelmaa ettei kävisi?
    Ja nyt korjataan 400tkm ajettua käyttistä ettei uusia olla laittamassa.

    Sekin riittäisi että saisi tolpan alapäästä paksuuden mitat vakiosta siis.

    Kiitoksia etukäteen.

    -Tuomas
    Last edited by Tupe85; 07-01-2023, 09:41.
  • ErkkiE
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 609
    • Espoon haja-asutus

    #2
    RealOEM:stä haarukoiden ainakin carrier (napa-asetelma) nöyttäisi olevan sama oli sitten 520d tai 550i ja kaikki muutakin takavetoiset siitä väliltä sedan tai farkku. Alkuperäisosissa iskareissa sopivuutta hiukan sen mukaan, mikä alustaversio kyseessä, mutta esim. M-sport -alustan iskari on sama taas noihin kaikkiin (osanumerot 31327905313 ja 31327905314). Mahdollisuudet on siis oikein hyvät, että sopii.

    E

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 10037
      • KVLA

      #3
      Jousien jäykkyyksissä on varmaan eroa erikokoisten koneversioiden välillä. Jos koko tolppaa on siis vaihtamassa.

      Comment

      • Tupe85
        Newbiemmer
        • Dec 2022
        • 8
        • Kouvola

        #4
        Morjesta,

        Kiitokset vastauksista ilmeisesti ,erona on tukivarsien puslat jäykemmät m sportissa ainakin asentaja sanoi että voi tulla ongelmia esim saada aurauskulmat pysymään kohdillaan. normissa pehmeämmät puslat.

        -Tuomas

        Comment

        • ErkkiE
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2006
          • 609
          • Espoon haja-asutus

          #5
          Aika vahvaa tietoa asentajalla. Kannattaa kuitenkin katsoa varaosaluettelosta ja huomata, ettei e6x:ssä m-sport taikka tavallinen vaikuta mitenkään tukivarsiin eikä siten niihin kumilutteroihin. Tukivarret samat 520-550. Tärkein kumiluttero eli se etummaisen apurunkoon tuleva pusla on sama osa 520-M5. Toki vanhassa autossa nuo voivat muuten olla jo väsyneet, mutta ei ne kulmat silloin vakioalustallakaan kovin hyvinä pysy.

          E

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎