Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 cd vaihtajan kanssa ongelmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ileee
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 1025
    • Espoo

    E60 cd vaihtajan kanssa ongelmia

    E60 2006 cd vaihtaja (hanskalokerossa) ei vaihda levyjä eikä soita. Raksuttaa kuitenkin siellä koko ajan. Levyjä ei saa myöskään pois
    Apuja tarvitaan! Varmasti saa jostakin nollattua tuon soittimen systeemit niin homma alkais pelittään uudelleen..
    __________
    E92 BMW 335i M-Sport -12

    "Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 9867
    • KVLA

    #2
    Ei hajuakaan,mutta noinkin uudessa takuu lienee hoitaa..?

    Comment

    • Ileee
      BTCF Member
      • Oct 2005
      • 1025
      • Espoo

      #3
      Juu kyllähän tuo varmasti liikkeessä hoituu. Veikkailen että tuo on yksinkertaisesti korjattavissakin ja kyselen siinä toivossa että joku muukin on tän kohdannu.
      __________
      E92 BMW 335i M-Sport -12

      "Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen

      Comment

      • Heguli 31
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 9867
        • KVLA

        #4
        Tarkoitinkin tuolla kommentillani sitä,ettei kannata itse "purkaa" mitään.Jos ei jollain kikka kuutosella lähde toimimaan ja jotain joutuu oikeasti purkamaan,niin saattaa takuut raueta.

        Comment

        • kaupto
          Newbiemmer
          • Oct 2005
          • 6
          • kokkola

          #5
          mulla teki e39 530dat-01 saman toi cd vaihtaja se vain raksutti paikalla ja ei tunnistanut levyjä mitkä oli sisällä syy oli et se oli pompannut pois paikaltaan eli näin sain oman toimimaan. painoin sitä levykoteloa alaspäin siis sisäänpäin ja painoin samalla aukaisu nappia silloin se keräs levyt sisään ja tuli ulos toivottavasti sait jotain selvää...

          Originally posted by Ileee View Post
          E60 2006 cd vaihtaja (hanskalokerossa) ei vaihda levyjä eikä soita. Raksuttaa kuitenkin siellä koko ajan. Levyjä ei saa myöskään pois
          Apuja tarvitaan! Varmasti saa jostakin nollattua tuon soittimen systeemit niin homma alkais pelittään uudelleen..

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎