Announcement

Collapse
No announcement yet.

e60 530da tietäjiä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chrome
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 81
    • Kuopio

    e60 530da tietäjiä?

    Moro kaikki! Oon tässä katsellu e60 530 da 2004-2005 malleja..Onkos kellään tarkempaa tietoa et kannattaako ottaa 2004 vai suoraan 2005 facelift ja maksaa vähä enemmän. Onko muuta eroa kun vähän tehokkaampi mylly?(pelkkä ohjelmaero?)Liekköhän tekniikassa suuria eroavaisuuksia/parannuksia? Onko kyseisellä autolla tyyppivikoja mitenkä paljon?

    Kiitos jo etukäteen tiedoista!
    __________________________________________________ ________________________________
    Dodge Ram 2500 -06 töihin..
    Bmw e60 530 da -04 kauppaan..
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

    #2
    Originally posted by Chrome View Post
    Moro kaikki! Oon tässä katsellu e60 530 da 2004-2005 malleja..Onkos kellään tarkempaa tietoa et kannattaako ottaa 2004 vai suoraan 2005 facelift ja maksaa vähä enemmän. Onko muuta eroa kun vähän tehokkaampi mylly?(pelkkä ohjelmaero?)Liekköhän tekniikassa suuria eroavaisuuksia/parannuksia? Onko kyseisellä autolla tyyppivikoja mitenkä paljon?

    Kiitos jo etukäteen tiedoista!
    Facelift tuli vasta 03/2007
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

    Comment

    • Chrome
      Bimmer Rookie
      • Nov 2004
      • 81
      • Kuopio

      #3
      Originally posted by buksin-1 View Post
      Facelift tuli vasta 03/2007
      Anteeksi tyhmyyteni!Eli ei muuta eroa kun muutama heppa enemmän?Onkos sulla mitenkä toiminu toi e60?
      __________________________________________________ ________________________________
      Dodge Ram 2500 -06 töihin..
      Bmw e60 530 da -04 kauppaan..

      Comment

      • rakentamo
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2005
        • 258
        • espoo

        #4
        Selvimmin näkyvät eli valot ja puskurit ovat vaihtuneet face-liftissä kuten tavallista.
        991 S + talviauto hakusessa

        Comment

        • M57D
          Bimmer Rookie
          • May 2006
          • 46

          #5
          Originally posted by rakentamo View Post
          Selvimmin näkyvät eli valot ja puskurit ovat vaihtuneet face-liftissä kuten tavallista.
          Joo, jonkin verran päivityksiä tekniikassa myös. Kabiinin puolella nopeiten huomaa uuden Steptronic valitsimen ja start/stop napin.

          Comment

          • VESiX
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2007
            • 407
            • Kehä 1

            #6
            Chromen kysymä tehokkaampi kone tuli 530D mallivuoden 2006 mukana syyskuussa 2005. (218->231hv). Koneissa on sama koodi, mutta eroja on ilmeisesti myös osissa. Mallivuoden 2006 mukana tuli myös start/stop painike ja uusi versio DSC:tä.

            Tuskinpa näistä eroista isoa lisähintaa kannattaa maksaa, mutta samalla rahalla ilman muuta uudempi versio.

            Faceliftissä 3/2007 tuli sitten taas uusi versio. Teho ei taaskaan paljoa kasvanut, mutta vääntöhuippu on selvästi laajempi. Mielestäni Facelift autojen (LCI) merkittävin ero onkin uudet koneet, erityisesti bensa puolella. Valojen ja sisustuksen muutoksilla ei käytäjälle ole juuri merkitystä.

            Comment

            • seidltuning
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 1941
              • Vantaa

              #7
              osta ehdottomasti uudempi jossa imusarjassa ei ole irtoilevia läppäakseleita...tietty voi tuohon vanhempaankin vaihtaa parannellun mallin
              G30 530e Sedan
              E30 325i Cabriolet

              Comment

              • Biimer320
                Newbiemmer
                • Jan 2004
                • 25

                #8
                Originally posted by VESiX View Post
                Chromen kysymä tehokkaampi kone tuli 530D mallivuoden 2006 mukana syyskuussa 2005. (218->231hv). Koneissa on sama koodi, mutta eroja on ilmeisesti myös osissa. Mallivuoden 2006 mukana tuli myös start/stop painike ja uusi versio DSC:tä.

                Tuskinpa näistä eroista isoa lisähintaa kannattaa maksaa, mutta samalla rahalla ilman muuta uudempi versio.

                Faceliftissä 3/2007 tuli sitten taas uusi versio. Teho ei taaskaan paljoa kasvanut, mutta vääntöhuippu on selvästi laajempi. Mielestäni Facelift autojen (LCI) merkittävin ero onkin uudet koneet, erityisesti bensa puolella. Valojen ja sisustuksen muutoksilla ei käytäjälle ole juuri merkitystä.
                218->231hv koneet kokonaan eri sukupolvea, mm. kevytmetallilohkot, pietzosuuttimet ym., eron huomaa käytöksessä ja kulutuksessakin. Faceliftin (2007) muutokset koneissa 231:een ei niin merkittäviä, Efficient Dynamics piiperöintiä...

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎