Elikkä E61 530d:ssä alkoi takapäästä kuulumaan kitinä. Käsijarrulla ei ole merkitystä, että onko se päällä tai ei. Kitinä kuitenkin kuulostaisi tulevan käsijarrusta. Tällä hetkellä mittarissa on 119tkm. Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa E60 tai E61:ssä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 530d takapään kitinä?
Collapse
X
-
Ei ole kuulunut
peban suunnalta mitään kitinää...
Sensijaan jo 3. tuulilasi just menossa paikalleen... Vasta 139tkm mittarissa ja taas lasi paskana... Lens edellä menneen rekanrattaista nyrkinkokoinen "musa" suoraan kuskinpuolelle lasiin... läpi asti tuli... onneksi on lasivakuutus.
Todella huonon onnen auto lasien suhteen ollut tämä vankkuri. Mut muuten on loistavasti kestänyt peli... (E60, 530dA)
Sellainen erikoinen juttu kyllä on tullut viimeisen 30tkm:n aikana, että ihan selkeä turbon vihellys alkanu kuulumaan pellin alta. Huollossa siitä reklamoin ja väittivät vaihtaneensa imuilman äänenvaimentajan, mutta ei se ainakaan siihen vihellykseen vaikuttanut mitenkään... Nimittäin kun edelliseen vankkuriin vaihdettiin turbo,niin mittarissa oli n. 110tkm ja takuuseen meni. Sekin hiljakseen vihelteli riippuen pedaalin asennosta...? Mut sit alkoi yht´äkkiä valtaisa ölkän kulutus ja siksi vaihdettiin se tbo...
-
-
Narinahela?
Originally posted by TBman View Postpeban suunnalta mitään kitinää...
Sensijaan jo 3. tuulilasi just menossa paikalleen... Vasta 139tkm mittarissa ja taas lasi paskana... Lens edellä menneen rekanrattaista nyrkinkokoinen "musa" suoraan kuskinpuolelle lasiin... läpi asti tuli... onneksi on lasivakuutus.
Todella huonon onnen auto lasien suhteen ollut tämä vankkuri. Mut muuten on loistavasti kestänyt peli... (E60, 530dA)
Niin tuo kitinä kuulostais tulevan jostain narinahelan tai sitten ilmapussin suunnalta. Pirun hankala paikallistaa tuo kitinä Onko näissä E60/61 koppaisissa ollut kellään vastaavaa narinaheloitten kanssa? Autolla on ajettu vasta nytten 120tkm:thinkLast edited by -PT-; 25-03-2008, 11:14.Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
Comment