Eikös tuo ole 2.2L? Tuolla rahalla olisi saanut penkityksen ja ohjelman Karalalta ja olisi varmasti myös muuttanut laatikon softan myös! Tehoakin olisi tullut enemmän. Kukin tavallaan..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 520dA (177hp) ja ProMotech tehomoduuli
Collapse
X
-
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostEikös tuo ole 2.2L? Tuolla rahalla olisi saanut penkityksen ja ohjelman Karalalta ja olisi varmasti myös muuttanut laatikon softan myös! Tehoakin olisi tullut enemmän. Kukin tavallaan..
Karalasta olen hyvin pitkälti samaa mieltä kanssasi.------------
f25 X3 30d M-sport -11 Carbonschwartz
e91 325d -07 Alpinweiß
ex:
e39 528i Touring -99 Cosmosschwartz
e81 120d M-sport -08 LeMans blau
e46 328Ci -99 Cosmosschwartz
e36 320i coupé -95 Daytonaviolett
Comment
-
-
[quote=Kari hoo;1678345][quote=mleutone;1677626]
Oliskos toi kuluts kuitenkin ollu keskiarvoo? katotko tankattuja litroja suhteessa kilsoihin - aikaa kun on vierähtäny noitten postien välillä...
En oo tehny tarkkoja mittauksia. Noi lukemat on ajotietokoneesta.
Oon ajanut nyt 60 tkm tolla boxilla ja en siitä luovu. Nappaan aina boxin pois, kun vien autoa huoltoon. Sillä oon varmistanu, että takuu ei raukea.
Alkuun oli pikkasen ongelmia ton tehomoduulin ja vaihdelaatikon kanssa.
Joskus kick-down kiihdytyksessä polttoaineen syöttö loppui n. 7 sek kohdalla. Kiusallinen ilmiö ohituksessa. Olin yhteydessä valmistajaan Ruotsiin, mutta asialle ai osattu tehdä mitään. Boksi kävi siellä myös tarkastuksessa, mutta siinä ei ollut vikaa. Suomen BMW vaihtoi jopa moottorinohjausyksikön uuteen, mutta vikaa ei saatu pois. Arvelivat, että jostain syytä moottorinohjaus suojaa vaihdelaatikkoa liialta teholta tai väännöltä. Oli heillä ihmettelemistä, kun eivät tienneet boksista.
Koko vika on poistunut 50 tkm jälkeen. En tiedä mistä syytä, mutta nyt ei kiihdytyksessä ole ongelmia.
Comment
-
-
Comment