Eli tuollainen vika ilmeni bemussa,on todella tehoton/nuhainen ennen 3000rpm.Vika valoja/koodeja ei ole ilmennyt Vinkit mitä hajonnut ois terv.tulleita.
Eli tuollainen vika ilmeni bemussa,on todella tehoton/nuhainen ennen 3000rpm.Vika valoja/koodeja ei ole ilmennyt Vinkit mitä hajonnut ois terv.tulleita.
Paljon ajettu? Oisko LMM finaalissa?
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Eli tuollainen vika ilmeni bemussa,on todella tehoton/nuhainen ennen 3000rpm.Vika valoja/koodeja ei ole ilmennyt Vinkit mitä hajonnut ois terv.tulleita.
tere.itellä oli sama vika e39 diisselissä ja vika löytyi alipaineletkusta. oli murtunut ja vuoti kivasti. se letku vaihdettiin ja rupes kelaa kierrokset niinkuin pitää
itellä oli yhessä TDI volkkarissa, samanlainen homma.. siitä oli alipaine letku kans murtunu.. ei tullu mitään vikavaloja siinäkään tauluun.. tuntus että vois olla joku samantyylinen homma.. !!? eri autot mut molemmissa yhtä surkee käyttövoima
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Niin ja buksin kääns jo valmiiks orkinaali kielelle eli LuftMassenMesser.
Kyllä se mulle meni jakeluun, mutta ei välttämättä monelle muulle. Turhaa kikkailua.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Milläs on koodeja luettu ja onko live-dataa ihmetelty?
Meillä Härmäs soon kyllä yleensä ollu IMM.
Joo itekki tajusin ton IMM,än tos ku vähä laitto ajatusta peliinIhan tollasel perus korjaamon vikaluku laitteella,tänään pitää tarkastella niitä alipaine letkuja ja sit täytyy varaa aika merkki mestasta jos ei mitää löydy..
LMM = Auto ei jaksa vetää missään kohtaan kunnolla hieman tuntuu vetoa huipputeholla
Polttoainejärjestelmän painetunnistin / siihen kuuluvat alipaine romppeet = Ei kulkua alle 3000rpm (johtuen VNT ahtimesta ja kyseinen homma säätää ahtimen siivekkeitä..) mutta ahdin tulee mukaan jossain tuola 3000rpm korvilla..
Tälläsiä yhteenvetoja voi yleensä tehdä jos miettii että mitä on vikana toki sittehän on ihan erikois tapauksia ahdin vikaset yms. mutta nää taitaa olla yleisimpiä E39-E60/E61 diseleissä jos vastaavanlaista vikaa ilmenee
Sama juttu mutta ottaa kierrokset vain 3500 asti ja sitten alkaa rajoittamaan.. vikakoodit luettu, Partikkelifiltteri herjas vikakoodia mut nollattiin eikä paljoa auttanut.
Muuten mielestäni toimii OK tuonne 3500-4000 kierrokseen asti mutta siihen se jää. Mitään vikaa ei auto herjaa.. Huippunopuskin jää tuonne 120-130km/h...
Onko kokemuksia mistä moinen kiikastaa?
Autona siis 530d E61 vm 2005 Manuaali.
Vika korja(an)ttu(nut) Kiitos Bullitt!
Last edited by APA530; 11-12-2008, 20:59.
Reason: typo
nyt: E61 535dAt EX Carbon Schwarz M-Sport 530d
sigpic
Comment