Announcement

Collapse
No announcement yet.

e60 530dA lastuboksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 260566
    Newbiemmer
    • Apr 2008
    • 14
    • Nastola

    e60 530dA lastuboksi

    Kysyisin tieltäviltä kestääkö voimansiirto ? Tarviiko mitään erikoista muutosta tehdä ? Suositteletteko ? Onko kellään kokemuksia? Kiittäen vastauksista.
    P-Tronic electronic box BMW 530d (218 bhp)
    The P-Tronic tuning box is an electronic box upscale to boost power of diesel, petrol and hybrid engine.
    Last edited by 260566; 30-08-2008, 15:07.
    530dA e60
  • 260566
    Newbiemmer
    • Apr 2008
    • 14
    • Nastola

    #2
    Eikö kellään ole kokemuksia / mielipiteitä tuosta...
    530dA e60

    Comment

    • MarttiKK
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 1638

      #3
      Järkyttävän hintainen se ainakin on.

      Comment

      • casino
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2007
        • 663
        • Keski-Suomi

        #4
        Originally posted by 260566 View Post
        Kysyisin tieltäviltä kestääkö voimansiirto ? Tarviiko mitään erikoista muutosta tehdä ? Suositteletteko ? Onko kellään kokemuksia? Kiittäen vastauksista.
        P-Tronic electronic box BMW 530d (218 bhp)
        http://www.ptronic.com

        Ei kokemusta, mutta tuolla hinnallahan taitaa jo saada melkein yksilöllisesti säädetyn lastun joka on ehdottomasti parasratkaisu.

        Itselleni olen juuri tilannut saksasta www.speedkit.de

        vanhempaan katiskaan lastuboksin. Lähettivät juuri lähetysvahvistuksen, että on kuulemma lähtenyt kohti koto suomea... saa nähdä millainen värkki se on (maksaa suomeen lähetettynä 194 euroa.)
        Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
        Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
        http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

        e39 -530d touring 11/1999
        ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

        Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

        Comment

        • EPDM
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2005
          • 4623
          • Lahti.

          #5
          On se kalliimasta päästä. Meillä saa vastavanlainen, jos ei parempi säädettävä boksi melkein puoleen hintaan. (vtech.fi)

          Kuun lopussa on tehopenkkikin olemassa Hyvinkäällä, millä voidaan tehdä "ennen" ja "jälkeen mittauksia ja voidaan ohjelmoida mootorin ohjainlaite myös asiakkaan toivomukseen huomion ottaen.
          Viviendo en Lahiti
          BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
          Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
          Vw Corrado vr6

          Comment

          • Hepokatti
            Bimmer Rookie
            • Nov 2005
            • 87
            • Helsinki

            #6
            Originally posted by 260566 View Post
            Kysyisin tieltäviltä kestääkö voimansiirto ? Tarviiko mitään erikoista muutosta tehdä ? Suositteletteko ? Onko kellään kokemuksia? Kiittäen vastauksista.
            P-Tronic electronic box BMW 530d (218 bhp)
            http://www.ptronic.com
            Aika kovia arvoja lupaa tuo boxi ja hintavakin se on.

            Kannattaisiko ennemmin vierailla Karalan tai Harisen luona? Saisi ainakin omalle autolleen sopivan ohjelman.

            Tosin tehoarvot eivät taida ihan tuon boxin lupaamaa luokkaa, mutta pitävät ainakin paikkaansa. Jota en usko noista boxin lukemista.

            Ainiin, itsehän vierailin Karalan luona ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Eron TODELLAKIN huomaa!
            E61

            Comment

            • ++500Nm
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 1356
              • Turus nykyää

              #7
              Originally posted by casino View Post
              Ei kokemusta, mutta tuolla hinnallahan taitaa jo saada melkein yksilöllisesti säädetyn lastun joka on ehdottomasti parasratkaisu.

              Itselleni olen juuri tilannut saksasta www.speedkit.de

              vanhempaan katiskaan lastuboksin. Lähettivät juuri lähetysvahvistuksen, että on kuulemma lähtenyt kohti koto suomea... saa nähdä millainen värkki se on (maksaa suomeen lähetettynä 194 euroa.)
              Moi, casino

              Olethan ystävällinen ja kerrot kokemuksia, kun olet lastun koeajellut.
              Arvot vaikuttavat hyviltä, vaikkakin suhtaudun aika kriittisesti "halpoihin" bulkkilastuihin.
              Anna mielikuvat perstuntumasta, ellet penkissä käy.

              Danke.
              Blow My Whistle

              Comment

              • jsr85
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2007
                • 1375
                • Oulainen

                #8
                Originally posted by casino View Post
                Ei kokemusta, mutta tuolla hinnallahan taitaa jo saada melkein yksilöllisesti säädetyn lastun joka on ehdottomasti parasratkaisu.

                Itselleni olen juuri tilannut saksasta www.speedkit.de

                vanhempaan katiskaan lastuboksin. Lähettivät juuri lähetysvahvistuksen, että on kuulemma lähtenyt kohti koto suomea... saa nähdä millainen värkki se on (maksaa suomeen lähetettynä 194 euroa.)
                kerrothan toki kokemuksia
                ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                Comment

                • casino
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2007
                  • 663
                  • Keski-Suomi

                  #9
                  Tänään saan vasta boksin. Yritän saada sen tänään tai huomenna kiinni niin katsotaan ja informoidaan tuoko vetoja lisää vai pelkästään SAVUA
                  Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
                  Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
                  http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

                  e39 -530d touring 11/1999
                  ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

                  Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

                  Comment

                  • casino
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2007
                    • 663
                    • Keski-Suomi

                    #10
                    Ensi kokemukset SPEEDKIT -tehoboksista

                    -erittäin helppo asentaa (kuten muutkin plug&play jutut)
                    -boksi on SÄÄDETTÄVÄ boksin kun avaa takapäästää niin sieltä löytyy (jumpperit) jolla voi TEHOA säädellä (en tosin ole kokeillut, mutta niin siellä sanotaan ja ne siellä on.
                    -boksi on muutakin kuin pelkkä ns. potikka-viritys. Sisällä näkyy mikropiiri ainakin, piirilevy ja runsaasti pieniä ns. pintaliitos osia (ei taida enää muita olla) joten on varmaankin DIGITAALINEN

                    -Auton savutus ei sanottavasti ainakaan näin ensi kokemusten mukaan lisäänny, vähän, mutta ei haittaavasti
                    -auto ottaa kierrokset huomattavasti nopeammin mitä ilman boksia
                    -vetää 1700 - 3000 välin huomattavasti paremmin mitä ennen mutu: tehoa tai sinnepäin on tullut lisää rutkasti... suorastaa vähän niin kuin repii (kun ei ole tehokkaampia pelejä itsellä ollut)

                    -boksin tuleminen kun lähetysvahvistuksen sain kesti 6 työpäivää ja toimittavat kotiovelle saakka.

                    -tuli maksamaan 194,01 euroa joten ei ole kallis.
                    -varmasti penkissä säädetty lastu olisi parasratkaisu, mutta kyllä tämäkin tuntuu ihan pätevältä peliltä.
                    Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
                    Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
                    http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

                    e39 -530d touring 11/1999
                    ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

                    Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

                    Comment

                    • jsr85
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2007
                      • 1375
                      • Oulainen

                      #11
                      Originally posted by casino View Post
                      Ensi kokemukset SPEEDKIT -tehoboksista

                      -erittäin helppo asentaa (kuten muutkin plug&play jutut)
                      -boksi on SÄÄDETTÄVÄ boksin kun avaa takapäästää niin sieltä löytyy (jumpperit) jolla voi TEHOA säädellä (en tosin ole kokeillut, mutta niin siellä sanotaan ja ne siellä on.
                      -boksi on muutakin kuin pelkkä ns. potikka-viritys. Sisällä näkyy mikropiiri ainakin, piirilevy ja runsaasti pieniä ns. pintaliitos osia (ei taida enää muita olla) joten on varmaankin DIGITAALINEN

                      -Auton savutus ei sanottavasti ainakaan näin ensi kokemusten mukaan lisäänny, vähän, mutta ei haittaavasti
                      -auto ottaa kierrokset huomattavasti nopeammin mitä ilman boksia
                      -vetää 1700 - 3000 välin huomattavasti paremmin mitä ennen mutu: tehoa tai sinnepäin on tullut lisää rutkasti... suorastaa vähän niin kuin repii (kun ei ole tehokkaampia pelejä itsellä ollut)

                      -boksin tuleminen kun lähetysvahvistuksen sain kesti 6 työpäivää ja toimittavat kotiovelle saakka.

                      -tuli maksamaan 194,01 euroa joten ei ole kallis.
                      -varmasti penkissä säädetty lastu olisi parasratkaisu, mutta kyllä tämäkin tuntuu ihan pätevältä peliltä.
                      Tämähän kuulostaa hyvältä. Meinaatko käyttää penkissä? Mittaappa varsin 0-100km/h, 80-120km/h kolmosella ja sit viel 100-160km/h nelosella ja nämä jälkimmäiset lentävällä lähdöllä, mul ois vakiosta vertaus pohjaa mitattu tempes gt.llä noihin.

                      -Janne
                      ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                      Comment

                      • casino
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2007
                        • 663
                        • Keski-Suomi

                        #12
                        No eikai sitä nyt sentään penkissä kehtaa käyttää jos sortuu ostaa "budjetti" virin:think

                        Pitää kokeilla ainakin noita lentäviä lähtöjä.... kun kerkiää...

                        (on meinaan tuo toinen vetoakseli sellainen, että ei oikein 0-100 km/h:ssa mielelään paikoltaan kehtaa ottaa täysiä lähtöjä... "väljää" meinaan ja varmasti antautuisi jos paikoltaa täydet kytkimen kanssa potkaisisi)
                        Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
                        Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
                        http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

                        e39 -530d touring 11/1999
                        ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

                        Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

                        Comment

                        • jsr85
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2007
                          • 1375
                          • Oulainen

                          #13
                          Kävin varsin koittaan suhteellisen tasaisella tie...tehdasalueella molempia lentäviä lähtöjä molempiin suuntiin kaks kertaa.
                          -80-100km/h kolmosella 6.2 sek.
                          -100-160km/h nelosella 14.5 sek.

                          Mielenkiintoinen tietää millaisia eroja näissä tulee.:think

                          edit. Oli tullut kirjoitus härö
                          -80-120km/h kolmosella 6.2 sek.
                          Last edited by jsr85; 18-09-2008, 23:59.
                          ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                          Comment

                          • casino
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2007
                            • 663
                            • Keski-Suomi

                            #14
                            Originally posted by jsr85 View Post
                            Kävin varsin koittaan suhteellisen tasaisella tie...tehdasalueella molempia lentäviä lähtöjä molempiin suuntiin kaks kertaa.
                            -80-100km/h kolmosella 6.2 sek.
                            -100-160km/h nelosella 14.5 sek.

                            Mielenkiintoinen tietää millaisia eroja näissä tulee.:think

                            No ekat pikaiset vedot on koetettu (Race grono ohjelmalla E90 nokian kanssa)

                            Vedin seuraavasti 80 - 120 km/h:ssa 3 vetoa 3 -vaihteella (manuaali) 6.7 - 6.8 sekuntia... moottori menee jo vähän niin kuin vetoalueen yli.

                            -sama juttu 4.vaihteella 80 - 120 km/h:ssa 6.0 - 6.2 sekuntia.

                            -vähän ylipuolitankkia löpöä tankissa, orkkisalut 235/45 R17 Googdyearit alla
                            -omapainoa rek.oteen mukaan 1790 kg + kuski 83

                            -ennen boksia samat vedot 8,2 - 8,5 sekuntia joten ihan hyvin tuli omasta mielestäni vetoja lisää.

                            Ohituskiihtyvyys tuntuu kohtuullisen hyvältä (johtuu tietysti kun ei ole kokemusta tehokkaamista peleistä) olen hankintaa tyytyväinen.
                            -kulutuksesta ei ole mitään tietoa vielä.
                            Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
                            Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
                            http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

                            e39 -530d touring 11/1999
                            ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

                            Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

                            Comment

                            • jsr85
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2007
                              • 1375
                              • Oulainen

                              #15
                              korjasin tuota edllistä viestiä... tuo täytyy viel nelosella testata.

                              edit. koitappa nelosella ja mahd vitosella viel tuo 100-160km/h. Mulla oli noissa edellisissä vedoissa 40l tankissa ainetta ja manuaali täälläkin.
                              Last edited by jsr85; 19-09-2008, 00:02.
                              ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎