Vaihdoin tuossa viikonloppuna startin autoon ja nyt jälkitautina alkoi kierroksia humpaamaan tyhjäkäynnillä. Käytin jo kertaalleen suodattimen kotelon ja ilmamassa mittarin irti. Ei pitäis alku päästä vuotaa. Vikakoodiksi antaa 2D06. Outo sivu ääni kuuluu tuosta tötteröstä joka on imusarjan alapuolella johon tulee käsittääkseni huohotusputki kiinni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 525i humpaa tyhjäkäynnillä
Collapse
X
-
Originally posted by soiki View PostVaihdoin tuossa viikonloppuna startin autoon ja nyt jälkitautina alkoi kierroksia humpaamaan tyhjäkäynnillä. Käytin jo kertaalleen suodattimen kotelon ja ilmamassa mittarin irti. Ei pitäis alku päästä vuotaa. Vikakoodiksi antaa 2D06. Outo sivu ääni kuuluu tuosta tötteröstä joka on imusarjan alapuolella johon tulee käsittääkseni huohotusputki kiinni.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
N52. Ainut letku minkä irrotin oli tuo huohotusputki mikä tulee venttilikopalta, häätynee purkaa uusiksi tässä joku kaunis päivä ja tarkastaa onko sieltä joku irti. Ajossa toisiaan ei mitään ongelmaa ja kun antaa tyhjä käyntiä käydä jonku aikaa nii tasoittuu kyllä. Ilmavuodolta tuo itsestä vaikuttas vaa se ääni joka tuosta separaattorista lähtee on kyllä outo. Montako letkua siihen separaattorille tulee?
Comment
-
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Laita skanneri kiinni, auto tyhjäkäynnillä, irrota öljykorkki ja katso hyppääkö trimmit tappiin +25. Jos niin separaattori vaihtoon ja samalla kaikki letkut.
Tosin jos trimmit on jo tapissa ei kauheesti kerro. Tuo ääntely jo kertoo ettei kaikki ok, kalvo rikki.
Harvemmin letkut irtoilee, enemmänkin hapertuu mutta hyvä tarkistaa josko noin pienellä pääsee.
Eilen testasin N53:sta, trimmit meni tappiin + käynti muuttui huonoksi.
Tässä pitää uusia tyyris venakoppa kun huohotin integroitu siihen, melkoisen tylsä keksintö.
Comment
-
Comment