Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 LCI jarrupalalaskuri ei laske alaspäin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Havis
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1827
    • Kotona/Poissa

    E60 LCI jarrupalalaskuri ei laske alaspäin

    Pitäskö tuon jäljellä olevan ajomäärän noissa jarrupalalaskureissa vähentyä millä tahdilla?

    Omassa -08 523i:ssä siellä on aina se 100000km, ei muutu siitä mihinkään sitten kirveelläkään.

    Joku laskenta disabloitu?​ Auto ollut mulla 5v ja sinä aikana oon ajanut 90000km.Palat ja levyt uusittu kertaalleen.
    "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

    E60 523iA -08
  • Rattiukko
    BTCF Member
    • Nov 2022
    • 330
    • Uusimaa

    #2
    Mulla näytti pitkään 90000km eteen tai taakse en muista tarkalleen, mutta kyllä lukema sitten väheni kun palat alkoi olemaan lopussa. Edessä ja takana oli kyllä eri lukemat.

    Comment

    • Havis
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1827
      • Kotona/Poissa

      #3
      Originally posted by Rattiukko View Post
      Mulla näytti pitkään 90000km eteen tai taakse en muista tarkalleen, mutta kyllä lukema sitten väheni kun palat alkoi olemaan lopussa. Edessä ja takana oli kyllä eri lukemat.
      Ajankohan minä sit oikeesti niin säästöliekillä... On kai se mahollista. Täytyypä koittaa kaahailla välillä.

      Muun huollon ajomäärä ja laskurit kyllä elää normaalisti
      "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

      E60 523iA -08

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎