Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 lci valojen luomet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • apuaaaa
    Newbiemmer
    • May 2023
    • 5
    • suomi

e61 lci valojen luomet

Mulla on 09 vm lcistä pimahtanu vasemmalta puolelta luomi. ensin se siis himmeni ja palo sillontällön ja nyt tosi himmeästi enää. osaisko joku selittää mikä ois seuraavaksi homma ku liitin putsattu ja käytetty irti monta kertaa, nitkuteltu jne. Samalla jos niistä sais valkoset jotenkin niin sekin kiinnostais. Kiitos jo etukäteen!
  • JaniLap
    BTCF Member
    • Sep 2012
    • 2712
    • Tampere

LCI-umpioita ei oikein korjaamaan pysty tai kannata, joten ehdotan ehjää purkuosaa tilalle. Ledien väriä ei voi vaihtaa.
    IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
    BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
    Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
    Tampere

Comment

• samuoja
      Newbiemmer
      • Oct 2009
      • 14
      • Kempele

Originally posted by apuaaaa View Post
      Mulla on 09 vm lcistä pimahtanu vasemmalta puolelta luomi. ensin se siis himmeni ja palo sillontällön ja nyt tosi himmeästi enää. osaisko joku selittää mikä ois seuraavaksi homma ku liitin putsattu ja käytetty irti monta kertaa, nitkuteltu jne. Samalla jos niistä sais valkoset jotenkin niin sekin kiinnostais. Kiitos jo etukäteen!
      Moi, ota liitin irti ja syötä sinne muuntajalla esim. 18v sykäyksillä, ledit voi herätä "henkiin". Itse aikanaan näin tein ja heräs henkiin kaikki ledit.Tarkoitan siis niihin valon pinneihin kun liitin irti. Hapettuneet ajansaatossa.
      Last edited by samuoja; 06-01-2025, 20:42.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎