Announcement

Collapse
No announcement yet.

E 61 535d Kasa ongelmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Asejaska
    Newbiemmer
    • Sep 2021
    • 22
    • Kotka

    E 61 535d Kasa ongelmia

    Osaisiko joku viisas avustaa edes joissakin näistä bemarin vioista?

    Potilaana 535d 2005vm


    Eli vikoina on:

    Active steering, on koitettu tätä nollaus kikkaa pyörittämällä rattia mutta lähtee vain pieneksi hetkeksi pois sitten tulee takaisin. Onkohan se ratin sisällä oleva kela rikki.


    Töötti ei toimi, piuhoille ei tule edes virtaa, voisiki olla yhteydessä tuohon active steering hommaa, myöskään vilkut ei palauta automaattisesti voisko kanssa johtua active steering viasta?


    Kuskin jalka tilaa ei puhalla lämmintä ja taka penkeille puhaltaa vain kylmää ulko ilmaa.


    Luistonesto lähtee pois päältä itsestään kun on ajanut noin 10 kilsaa.


    Autosta uupuu alavääntö kokonaan, pikku turbo on kunnossa ja tarkistettu, kaikki alipaine linjat vaihdettu ja katsottu että menee oikeisiin paikkoihin, iso alipaine kello joka ohjaa pakokaasuja katsottu että toimii, keulalla oleva alipaine kello joka ohjaa imu ilmaa niin vaihdettu toiseen joka irroitettu toimivasta autosta sekä solenoideja vaihdettu kun niitä ollut tallilla ylimääräisiä mutta ei mitään vaikutusta. Vika koodeja ei tästä anna mitään


    Kylmä käynnistys on todella huono, joutuu käynnistämään moneen otteeseen kunnes auto pysyy käynnissä, antoi vikakoodia vain kakkos hehkusta. Mutta ei taida vika hehkuista johtua kun ei sahaa vaan lähtee käyntiin ja sammuu heti. Jos kone edes vähänkin lämmin niin ei ole mitään ongelmaa käynnistymisessä, vika ainoastaa jos on auto seissyt kylmässä useamman tunnin.


    Ketju rempan jälkeen tuli tämä käynnistys ongelma.
  • Kouris
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 740

    #2
    Joutuiko suuttimia miten kovin repimään? Melkein veikkaisin että joku niistä saanut siipeensä.

    Comment

    • Asejaska
      Newbiemmer
      • Sep 2021
      • 22
      • Kotka

      #3
      Originally posted by Kouris View Post
      Joutuiko suuttimia miten kovin repimään? Melkein veikkaisin että joku niistä saanut siipeensä.
      ei tarttennu kovin niitä repiä, inpan kanssa katsottiin että suuttimet on kunnossa. Ainoana muuttujana niissä että vaihdoin tietenkin ne suuttimien prikat mutta uudet oli hieman väljät että ei mennyt tiukasti suuttimiin kiinni toisin kuin edelliset.

      Comment

      • Kouris
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2005
        • 740

        #4
        Muistanko väärin vai oliko näissä sitä että rail paineanturin piuhat hankautuu jostain koneen takaa? Ei se nyt ihan välttämättä kyllä selitä miksi lämpimänä jää käyntiin.

        Comment

        • Kouris
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2005
          • 740

          #5
          Käy muutenkin kaikki liittimet vielä läpi.

          Comment

          • Asejaska
            Newbiemmer
            • Sep 2021
            • 22
            • Kotka

            #6
            Originally posted by Kouris View Post
            Käy muutenkin kaikki liittimet vielä läpi.
            Kaikki liittimet näyttäisi kunnossa olevan eikä vikakoodejakaa muista kun lamdasta mutte sekin nyt ollut jo auton omistuksen ajan.

            Comment

            • Asejaska
              Newbiemmer
              • Sep 2021
              • 22
              • Kotka

              #7
              Lisätäkseni vielä että jos auto istuu pakkasessa vaikka 4h ja siinä ajassa kerkeää tietenkin koko kone jäähtymään niin lähtee kyllä ihan laakista käyntiin, mutta jos yön yli on kylmässä niin aamulla taas hankaluuksia käynnistyä

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎