Tollanen facelift mallin -07 520da. Vajaat 140k ajettu. Mitäs helvettiä kun jarrupalojen/levyjen väliin kertyy pieniä kiviä ja muuta paskaa. Metroauto tampereella lielahdessa on vaihtanut nyt 3 kertaa taakse levyt ja palat parin kk sisään (tänään viimeksi, sitä edellisen kerran 9.10). Levyt on aina ihan urilla ja kierot ja tietenkin maksaa ihan törkeästi (levyt + palat + asennus ~ 500€). Takuukaan ei korvaa kun "näitä autoja ei tehtaan mukaan ole tehty sorateillä ajettavaksi". Aina jarrutettaessa kuuluu sellainen hinkkaava ääni takaa.
Paska rottelo saatana jos 3 viikon välein tarvii jarruremppaa tehdä eikä mikään mene edes takuuseen. Aina maksaa kohtuullisen käyttöauton hinnan laitattaa, taitaa kyllä mennä nyt merkki vaihtoon jos ei ala oikeasti jotain tapahtumaan. Muuten kyllä tietenkin mahtava peli ajella ja ennenkaikkea TEHDÄ TÖITÄ, mutta konkurssihan tässä iskee tällä menolla. Muuten ylimääräisinä huoltotoimenpiteinä tähän asti vaihdettu vaan 3 kpl pyöränlaakereita, ne sentään meni takuuseen.
Onkos muilla ilmennyt vastaavia ongelmia
Paska rottelo saatana jos 3 viikon välein tarvii jarruremppaa tehdä eikä mikään mene edes takuuseen. Aina maksaa kohtuullisen käyttöauton hinnan laitattaa, taitaa kyllä mennä nyt merkki vaihtoon jos ei ala oikeasti jotain tapahtumaan. Muuten kyllä tietenkin mahtava peli ajella ja ennenkaikkea TEHDÄ TÖITÄ, mutta konkurssihan tässä iskee tällä menolla. Muuten ylimääräisinä huoltotoimenpiteinä tähän asti vaihdettu vaan 3 kpl pyöränlaakereita, ne sentään meni takuuseen.
Onkos muilla ilmennyt vastaavia ongelmia
Comment