E61 ja eberin jälkiasennus

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Niko.A
    BTCF Member
    • Mar 2023
    • 102
    • Finland

    #1

    E61 ja eberin jälkiasennus

    Tarkotus olisi viikonloppuna asennella eberin lämmitin autoon. muutamia kysymyksiä vaan kysysin ennen opetaation alotusta. eli mihinkä väliin vedän ns eberin kierron? ilmeisesti kennon sisään menon väliin vai miten? ei tule nyt alkuun kuin moottorin lämmitykseen mutta voi olla että joskus teen puhaltimen ohjauksenkin. remucin puhelin ohjauksella tarkotus tehä tuo asennus että saa etänä päälle. sekä polttoaine puoli, eberissä itessään sisäinen polttoaine pumppu joten tarviisi vaan saaha jotenkin letku tankkiin, siihen päähän vrm kannattaa jonkin sortin suodatin laittaa? ja uskaltaako porata vaan ns kannesta läpi ja massalla tms umpee vai millä sen sinne vetäs? vai onko niissä ns valmius nippoja tommoselle? sekä jäähäreistä yks kyssäri, joku laittanut vihreetä jäähäriö autoon, pitäisi olla varmasti g11 sinivihreetä oikeista (m57) niin kannattaako noita nyt alkaa samalla vaihtaa oikeisiin vai mennäänkö noilla? tietysti uutta jäähäriä ostan että vanhoilla ei mennä, sekä jos vaihan nii pystyykö sekottamaa vihreetä ja sinivihreetä koska sitä kummiski jääpi jonnekin letkun pohjalle. ja jäähytys järjestelmä ilmaukseenkin otetaan vinkkejä vastaan, vai onko järkevin ostaa ns alipaineistus kone esim biltemasta? tai tekeekö sillä biltsu versiolla mitään edes

    kiitoksia jo nyt vastauksista!
  • Samppae39
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2009
    • 1698
    • Vähäkyrö

    #2
    Ainakin e39:sssä on tankkikalusteen kannessa lähtö Webastolle, jossa on joko lähtö tai tulppa riippuen onko Webastoa vai ei. Eihän se oo ku porata letkulle reikä kanteen tai sitte purkuautosta kansi, missä on lähtö valmiina. Jos ite patentoit, nii älä työnnä putkea ihan pohjaan asti, nii ei ime kaikkea sontaa pohjasta. Alunperinkään niissä ei suodatinta ole webaston otossa.

    Comment

    Working...
    X