Tiedoksi foorumille: Vasemman takapyörän laakerinvaihdon yhteydessä saatui sellainen virhe korjaajalle, että korkeusanturin muovinen varsi meni väärään asentoon eli se osoitti lähes vaakasuoraan auton keskiosaa kohden. Näin ollen anturi sai virheellisen tiedon korkeudesta, mikä puolestaan johti siihen, että EHC meni vikatilaan ja vasen takapyörä laski ala-asentoon. Vika korjaantui yksinkertaisesti ottamalla varsi irti, kääntämällä anturin varsi ja kiinnittämällä takaisin. EHC nosti itse itsensä nornaaliasentoon.
Ennen työn aloittamista virrat pois, ovet kiinni ja takaluukku auki, niin EHC menee lepotilaan. Rengas piti ottaa toki pois.
Tekoälystä oli suurta apua vian määrityksessä. Joku on jossain päin maailmaa ennenkin tehnyt tuon virheen ja EHC mennyt sekaisin.
Ennen työn aloittamista virrat pois, ovet kiinni ja takaluukku auki, niin EHC menee lepotilaan. Rengas piti ottaa toki pois.
Tekoälystä oli suurta apua vian määrityksessä. Joku on jossain päin maailmaa ennenkin tehnyt tuon virheen ja EHC mennyt sekaisin.