Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 Panoraamakattoluukku jää auki

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EXVOLVO
    Bimmer Rookie
    • Apr 2008
    • 45
    • Pohjanmaa

E61 Panoraamakattoluukku jää auki

Siis kattoluukku jää yläasentoon eikä sulkeudu ennen kuin manuaalisesti kääntää kuusiokolo avaimella hieman ohjauspaneelin alta, lopun meneekin sitten jo sähköisesti. Onko muilla vastaavanlaista ongelmaa? Joku osa varmaan liian kulunut mutta mikä??:think
  • izap
    Newbiemmer
    • Jan 2009
    • 10
    • Lakeus

panorama

Jep !

Mulla prikulleen sama ongelma !

En vaan ole jaksanut tutkia asiaa ja olen käyttänyt vaan taaksepäin auki olevaa toimintoa.

Originally posted by EXVOLVO View Post
    Siis kattoluukku jää yläasentoon eikä sulkeudu ennen kuin manuaalisesti kääntää kuusiokolo avaimella hieman ohjauspaneelin alta, lopun meneekin sitten jo sähköisesti. Onko muilla vastaavanlaista ongelmaa? Joku osa varmaan liian kulunut mutta mikä??:think

Comment

• Lallevihtinen
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2006
      • 690
      • Tampere

Rikkinäinen mekanismi! Jääkö taaemman lasin jompikumpi takakulma kanittaan/ylös? Mulla näin ja mekanismiin ei saa uusia osia enää ja se on NIIN HEPPOSISTA osista kasattu että korjauskin todella vaikeaa. Olen yrittänyt ja rikkinäisenä se meni takasi paikalleen. Muovia, muovia... Parannettu versio tuli muistaakseni joskun 2005 mutta en tiedä onko sekään sen kestävämpi.

PS. Oletteko tarkistanut vedenpoisto reijät? Jos tukossa niin vesi tulee hienosti sisälle ja varapyörä kotelo+akku kotelo ui vedessä, sieltä sitten laskeen montako uutta ohjainlaitetta tarvii ostaa ja koodata.
      sigpic
      BMW E93 335i & BMW M550Dx
      EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
      XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.

Comment

• Convertible
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2638
        • Turku

Suchen?

F25 X3 35d
        E87 118i
        E46 330ti
        E46 M3
        E30 M3