Announcement

Collapse
No announcement yet.

520i E60, huomioita ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jannu1
    Newbiemmer
    • May 2009
    • 18
    • lappi

520i E60, huomioita ?

Tervehdys,

Olisi tarkoitus hommata kyseinen kärry ja kyselisin mihin noissa ihan alkupään -03/04 mallisissa kannattaa kiinnittää huomiota ? Onko jotain tyyppivikaa tms ?

Kyseessä siis bensa 520i ja suunnilleen satkun ajettua olen katsellut.

Kiitoksia jo etukäteen kaikille jotka viitsitte kommentoida
  • paavju
    Bimmer Rookie
    • Aug 2003
    • 93
    • Etelä-Savo

Ittellä 9/2004 valmistettu tomaatti, suuri takaisku oli kun moottorinohjausyksikkö sippasi ja jouduttiin vaihtamaan, maksoi maltaita kaikkine ihmettelyineen. Ohjausyksiköstä taisi tulla uusi versio 10/2004.

Muuten ihan soiva peli ja kerkee ihan riittävästi muun liikenteen mukaan eikä jää jalkoihin. Varusteista ainakin parkkitutka on hyvä olla kun taakse ei nää mitään parkatessa, vakkari ainakin tomaatissa myös, muut sitten oman maun mukaan...

Sen kummempia tyyppivikoja mulla ei ole tiedossa, ovat tosin vähän liiankin teknisiä vehkeitä varsinkin sähköiltään....

Comment

• black beauty
      Newbiemmer
      • Jan 2007
      • 17

Mulla on 525i -04, mutta äidilläni on tuo 520i -03, jotain ihan niitä alkupään autoja, varmaan marraskuulta tms. Molemmat olleet kyllä harvinaisen "viattomia", kummallakin ajettu nyt 140-150 tkm. ilman mitään ongelmia. Tuosta mamman "kaksikymppisestä" katsastussetä viimeksi huomautti jostain vasemman etupyörän tukivarresta tms että on vähän kulunut ja pitäis seuraavaan vuosikäyntiin mennessä sitten korjata. Olen paljon ajanut myös tuolla 2.2:lla ja olin yllättynyt miten pirteästi se kulki noihin tehoihin nähden, on kuitenkin aika painava auto. Omien kokemuksieni perusteella oikein hyvä hinta-laatu -suhde, niitä saa todella kivaan hintaan tänä päivänä. Suosittelen!
      nyt: E60 525i -04 "my Black Beauty" ja sen kaverina (saksanpaimen)koirankuljetusauto E53 X5 4,4 -01
      ex E39 523i -97 (edellinen "Black Beauty")
      ex E34 535i -89 (eka ja kaikkein rakkain bemarini, vieläkin kaihoten muistelen, väri tosin Lachssilber)

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎