KIITOKSIA KAIKILLE vihjeistä ja ERITYISKIITOS Clavurionille, jonka vinkki F01 / huohottimen lämmitin osui naulan kantaan! Kiitoksia myös Ongelmalapselle, johon olin puhelinyhteydessä ko. komponenttien löytämiseksi, merkkihuolto kun ei tiennyt missä huohottimen lämmitin on
Mukavia ihmisiä tosin hekin ja tekivät tänään ylitöitä liikkeen jo sulkeuduttua, jotta ei tarvitsisi pidentää lomareissua turhan päiten.
Asiainkulku siis tänään huollossa:
Minä siellä väittämässä, että DDE:n sulakkeet pitää tarkistaa ja he väittämässä että ei tarvitse. Asentajalla oli edellinen homma kesken joten pyysin itselleni sitten kiinto- ja torx-avaimia raitisilmasuodattimen ja DDE-boksin avaamiseen, jostan sain sulakkeet paikannettua. Palanut oli juurikin tuo F01 ja sitten vain irroittelimme yksi kerrallaan sen kautta virtansa saavat komponentit, kunnes sulake ei enää palanut. Kyseessä oli huohottimen lämmitin ja se jätettiin irti, jotta matka pääsi jatkumaan. Samalla kävi ilmi ettei tuontiautooni ole tehty sitä huohottimen pohjoismaisissa oloissa vaatimaa muutostyötä, joten pitää hoitaa se samalla kuntoon.
230 euroa köyhdyin kuitenkin, mutta maksoin käytännössä vain niistä tunneista, joita tällä viimeisellä visiitillä kului, jossa oli jo hyvät vihjeet käytössä ... eli ehkä ei täysin kohtuullista mutta ei täysin kohtuutontakaan. Kiittelivät kyllä, että olin niin sinnikäs.. heh. Itselleni pääasia on, ettei kyseessä ollut läppäkatastrofin jatko-onnettomuus eikä polttoainepumppu ollut kärähtänyt tai mitään.
Nyt onnellisena siirryn seuraavan oluen kimppuun, kiitoksia vielä kerran!

Asiainkulku siis tänään huollossa:
Minä siellä väittämässä, että DDE:n sulakkeet pitää tarkistaa ja he väittämässä että ei tarvitse. Asentajalla oli edellinen homma kesken joten pyysin itselleni sitten kiinto- ja torx-avaimia raitisilmasuodattimen ja DDE-boksin avaamiseen, jostan sain sulakkeet paikannettua. Palanut oli juurikin tuo F01 ja sitten vain irroittelimme yksi kerrallaan sen kautta virtansa saavat komponentit, kunnes sulake ei enää palanut. Kyseessä oli huohottimen lämmitin ja se jätettiin irti, jotta matka pääsi jatkumaan. Samalla kävi ilmi ettei tuontiautooni ole tehty sitä huohottimen pohjoismaisissa oloissa vaatimaa muutostyötä, joten pitää hoitaa se samalla kuntoon.
230 euroa köyhdyin kuitenkin, mutta maksoin käytännössä vain niistä tunneista, joita tällä viimeisellä visiitillä kului, jossa oli jo hyvät vihjeet käytössä ... eli ehkä ei täysin kohtuullista mutta ei täysin kohtuutontakaan. Kiittelivät kyllä, että olin niin sinnikäs.. heh. Itselleni pääasia on, ettei kyseessä ollut läppäkatastrofin jatko-onnettomuus eikä polttoainepumppu ollut kärähtänyt tai mitään.
Nyt onnellisena siirryn seuraavan oluen kimppuun, kiitoksia vielä kerran!
Comment