Eli tuollaisesta 132tkm ajetusta, täydellä merkkiliikkeen huoltokirjalla olevasta e60 535d:stä olisi kysymys.
Auto on toiminut aivan oireetta koko sen ajan kun se on minulla ollut, eli n. ~10tkm ja 6kk, tietenkin nyt kun jälkeenpäin asiaa miettii niin tulee mieleen olisiko ajan myötä vähän kaasuunvastaavuus hidastunut.. hankala sanoa kun harvemmin sitä tulee toimivan auton käytöstä seurattua
Mutta nyt eilen päivällä kun lähdin ajamaan oli käytännössä kaikki teho&vääntö hävinnyt alle 3000 kierroksen. Kulutusmittari ei myöskään pohjaa tuonne 20 litraan kuten ennen kiihdyttäessä. Maantielläkin jos lyö läpän lattiaan nousee kulutusmittari korkeintaan 10 litraan ja "meno" on sen mukaista, eli vauhti ei käytännössä nouse ollenkaan, kilometrin matkalla on vauhtia voinut tulla 10 lisää!
Kickdownilla laatikko pienentää normaalisti ja auto lähtee kuten ennenkin kunhan kierrokset ovat yli kolmentonnin. Eli jos käyttää korkeita kierroksia tai ajelee korostetun rauhallisesti ei tiedä ko. ongelmasta mitään.
Auto käy normaalin kuuloisesti, I-Drive ei anna mitään vikakoodia, mutta meno on kuin 60hv autolla. Nämä ainoat oireet.
Vikakoodithan tuosta varmaan ensin tulisi töpselin päässä tarkistaa ja ehkä tutkia livedataa... :think
Ainut mikä itsellä tuli mieleen, auton tekniikasta sen kummemmin tietämättä että voisiko pienempi ahdin olla sökö tai sen ohjauksessa jotain sanomista, sillä auto tuskin antaa ruokaa myöskään moottoriin jollei moottorissa ole ilmaa millä sitä poltetaan?
Hyviä arvauksia ja rahalahjoituksia otetaan vastaan
Auto on toiminut aivan oireetta koko sen ajan kun se on minulla ollut, eli n. ~10tkm ja 6kk, tietenkin nyt kun jälkeenpäin asiaa miettii niin tulee mieleen olisiko ajan myötä vähän kaasuunvastaavuus hidastunut.. hankala sanoa kun harvemmin sitä tulee toimivan auton käytöstä seurattua
Mutta nyt eilen päivällä kun lähdin ajamaan oli käytännössä kaikki teho&vääntö hävinnyt alle 3000 kierroksen. Kulutusmittari ei myöskään pohjaa tuonne 20 litraan kuten ennen kiihdyttäessä. Maantielläkin jos lyö läpän lattiaan nousee kulutusmittari korkeintaan 10 litraan ja "meno" on sen mukaista, eli vauhti ei käytännössä nouse ollenkaan, kilometrin matkalla on vauhtia voinut tulla 10 lisää!
Kickdownilla laatikko pienentää normaalisti ja auto lähtee kuten ennenkin kunhan kierrokset ovat yli kolmentonnin. Eli jos käyttää korkeita kierroksia tai ajelee korostetun rauhallisesti ei tiedä ko. ongelmasta mitään.
Auto käy normaalin kuuloisesti, I-Drive ei anna mitään vikakoodia, mutta meno on kuin 60hv autolla. Nämä ainoat oireet.
Vikakoodithan tuosta varmaan ensin tulisi töpselin päässä tarkistaa ja ehkä tutkia livedataa... :think
Ainut mikä itsellä tuli mieleen, auton tekniikasta sen kummemmin tietämättä että voisiko pienempi ahdin olla sökö tai sen ohjauksessa jotain sanomista, sillä auto tuskin antaa ruokaa myöskään moottoriin jollei moottorissa ole ilmaa millä sitä poltetaan?
Hyviä arvauksia ja rahalahjoituksia otetaan vastaan
Comment