Ensimmäisenä postauksena tälle foorumille kyselen otsikon automallista, kun en haulla kaikkea löytänyt.
Siis nykyinen w211-koppanen E Mersu olisi menossa vaihtoon ja yksi vaihtoehto olisi 535 Bemari vm.05->.
Ja oikeastaan ainoa syy auton vaihtoon on, että Mersussa (sedan) ei kaadu takaselkänojat, eikä ole edes suksiluukkua.
Eli se on vaatimus, ettei tarvitse koko talvea ajella suksiboksi katolla, vaikka sellaisenkin omistan, mutta en viitsi hiitolenkille mennessä laittaa aina boksia katolle. Ja sen verran on matkaa ladulle, ettei jaksa kävelläkään.
Noh...on tietty autokuumettakin ilmassa leijunut
Mutta asiaan...
mitä eroja on tuon ikäisessä 530 ja 535 (dieseleitä siis) malleissa vakiovarustelussa ja miten erottaa vakiosta, esim. jotkin erikoispenkit, yms.?
M-sport olisi hakusessa, mutta käytettyä valitessa se ei välttämättä osu budjetin ja muiden vaatimusten suhteen haarukkaan. M-sportinsta jo löysinkin jotain pätkiä tuolta. Mites alusta on 535:ssa ja esim. M-sportissa, onko iso ero, vai onko eroa lainkaan?
Niin ja onko tuon ikäisessä sedanissa ne kaatuvat selkänojat vakiona, vai yhtä typeränä optiona, kuten tähdessä? Farkussa ne kai on molemmilla malleilla vakiona.
Navikin näyttäisi olevan lähes jokaisessa, vai onko peräti kaikissa, mutta onko niissäkin eroja?
Eli lähinnä kiinnostaa eri tasoisten varusteiden erot.
Samanlaista erottelua ei kai ole kuten tähden Classic, Elegance ja Avantgarde, joista viimeinen on ainoa, joka itselle on vaihtoehto.
Tulipas taas tekstiä ilman päätä ja häntää, mutta jos noista joku osaisi avata pikkasen, niin kyselen sitten lisää, koska täällä varmasti tietämystä majailee.
Ja vaihtoehtona tuolle 535:lle on Mersun facelift 280 tai 320cdi:t.
Olen yrittänyt itseltä kysyä, miksei 530 Bemu olisi hyvä vaihtoehto, mutta vastausta en ole saanut ja olen silmäillyt ainoastaan 535:ia.
Siis nykyinen w211-koppanen E Mersu olisi menossa vaihtoon ja yksi vaihtoehto olisi 535 Bemari vm.05->.
Ja oikeastaan ainoa syy auton vaihtoon on, että Mersussa (sedan) ei kaadu takaselkänojat, eikä ole edes suksiluukkua.
Eli se on vaatimus, ettei tarvitse koko talvea ajella suksiboksi katolla, vaikka sellaisenkin omistan, mutta en viitsi hiitolenkille mennessä laittaa aina boksia katolle. Ja sen verran on matkaa ladulle, ettei jaksa kävelläkään.
Noh...on tietty autokuumettakin ilmassa leijunut

Mutta asiaan...
mitä eroja on tuon ikäisessä 530 ja 535 (dieseleitä siis) malleissa vakiovarustelussa ja miten erottaa vakiosta, esim. jotkin erikoispenkit, yms.?
M-sport olisi hakusessa, mutta käytettyä valitessa se ei välttämättä osu budjetin ja muiden vaatimusten suhteen haarukkaan. M-sportinsta jo löysinkin jotain pätkiä tuolta. Mites alusta on 535:ssa ja esim. M-sportissa, onko iso ero, vai onko eroa lainkaan?
Niin ja onko tuon ikäisessä sedanissa ne kaatuvat selkänojat vakiona, vai yhtä typeränä optiona, kuten tähdessä? Farkussa ne kai on molemmilla malleilla vakiona.
Navikin näyttäisi olevan lähes jokaisessa, vai onko peräti kaikissa, mutta onko niissäkin eroja?
Eli lähinnä kiinnostaa eri tasoisten varusteiden erot.
Samanlaista erottelua ei kai ole kuten tähden Classic, Elegance ja Avantgarde, joista viimeinen on ainoa, joka itselle on vaihtoehto.
Tulipas taas tekstiä ilman päätä ja häntää, mutta jos noista joku osaisi avata pikkasen, niin kyselen sitten lisää, koska täällä varmasti tietämystä majailee.
Ja vaihtoehtona tuolle 535:lle on Mersun facelift 280 tai 320cdi:t.
Olen yrittänyt itseltä kysyä, miksei 530 Bemu olisi hyvä vaihtoehto, mutta vastausta en ole saanut ja olen silmäillyt ainoastaan 535:ia.
Comment