Originally posted by Twat
View Post
530d e60 haju
Collapse
X
-
Onhan se näinkin...eli marmoritiskille kun kävelee, niin tietää 100% varmuudella saavansa ainakin sen laskun.Originally posted by Twat View PostJoo kato parasta pelata varman päälle ettei laskun pienuus pääse yllättämään. Vihaan sitä tilannetta.
No, onneksi nyt tällä kertaa vaihdettiin ihan oikea osa, joten sen laskun lisäksi saatiin tällä kertaa ihan oikeasti paljon muutakin.
Comment
-
Joo tuli niiin hyvä mieli kun oikein näki rikkinäisen osan. Ja kaupan päälle tuli vielä tietoiskua siitä mitä muuta tonnin parin viritystä on edessä... Moottorin kylki on öljyssä eli joku vuotaa jostain ja sitten turbossa on klappia normaalia enemmän. Ja mekaanikko siinä vielä arveli että kilometrit eivät ehkä pidä paikkaansa... Vien paalattavaksi koko auton...
Comment
-
Älä, älä, älä.... Tämäkin kuuluu aina tuon marmoritiskin laskun kaupanpäällisiin varsinkin jos kyseessä on tuontiauto. Eli se öljy lohkon kyljessä ja klappi turbossa löytyy heti kun edellinen lasku on jo kirjoitettu ja työ tehty.Originally posted by Twat View PostJoo tuli niiin hyvä mieli kun oikein näki rikkinäisen osan. Ja kaupan päälle tuli vielä tietoiskua siitä mitä muuta tonnin parin viritystä on edessä... Moottorin kylki on öljyssä eli joku vuotaa jostain ja sitten turbossa on klappia normaalia enemmän. Ja mekaanikko siinä vielä arveli että kilometrit eivät ehkä pidä paikkaansa... Vien paalattavaksi koko auton...
Kun unohdat sen marmoritiskin, niin sillä turbolla ajat vielä parisensataa tuhatta, eikä kukaan muu tule koskaan ko.öljyvuotoa huomaamaan.
Menetät toki tuon maksamisen ilon, mutta toisaalta voit sijoittaa koko säästyvän summan vaikka hyviin Viskeihin...
Comment
-
allekirjoitetan myös! Jos asia jäi vaivaamaan niin ota yhteys firmaan joka turbojen kanssa on pelannut ja tai bemujen. Nämä €¿€-firmat joita myös marmoritiskiksi kutsutaan on kyllä alansa kusettaja. Mut eipä siinä.. eihän se ole tyhmä joka pyytää...Originally posted by Hemi View PostÄlä, älä, älä.... Tämäkin kuuluu aina tuon marmoritiskin laskun kaupanpäällisiin varsinkin jos kyseessä on tuontiauto. Eli se öljy lohkon kyljessä ja klappi turbossa löytyy heti kun edellinen lasku on jo kirjoitettu ja työ tehty.
Kun unohdat sen marmoritiskin, niin sillä turbolla ajat vielä parisensataa tuhatta, eikä kukaan muu tule koskaan ko.öljyvuotoa huomaamaan.
Menetät toki tuon maksamisen ilon, mutta toisaalta voit sijoittaa koko säästyvän summan vaikka hyviin Viskeihin...
Comment
Comment