Hankin tuollaisen Defa 1350W/2100W slim sisätilanlämmittimen E61:een. Haluasin iskeä sen kiinteästi johonkin repsikan jalkatilaan, mutta ei oikein sopivaa paikkaa tunnu löytyvän. Mihinkäs ihmiset näitä on asennelleet? Defan ohjeissa kehoitettuiin asentamaan joko keskikonsolin kupeeseen tai hanskalokeron alle siten että ilmavirtaus tulisi yläviistoon. Tuntuu vain tuo lämmitin tulevan hanskalokeron luukun tielle molemmissa tapauksissa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sisätilan lämmitimen kiinnitys E60/E61?
Collapse
X
-
Mulla Defan slim 1800w lämppäri on keskikonsolin kyljessä suunnilleen samassa kohdassa missä verkkotasku tms. on, sen joutuu ottaan pois kun lämppäriä käyttää. Eipä ole jalkoihin osunut ja hyvin ilma vaikuttaa kiertävän.Volkswagen Passat Alltrack -13
Ex E61 530DA -04
Ex E39 523IA -98
Ex E34 520IA -95
Comment
-
-
Mulla se on asennettu verkkotaskun yläpuolelle niin, että vehje puhaltaa päin etuistuinta.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Itse laittelin just vanhan jättiläismäisen Defan jalkatilan "kattoon" heti jalkatilanvalon oikealle puolelle...itse asiassa pikkuisen jopa sen valon päälle (asennusrauta on just valon vieressä oikealla puolella). Vähän varjostaa ko. valoa, mutta kyllä sinne autoon vielä sisään tiensä löytää. Ja mahtuu jalatkin ihan mukavaan asentoon lämmittimen koosta huolimatta. Toki jalkoja ei voi enää ihan vapaasti ja holtittomasti heilutella, mutta sehän sopii tällaiseen edustusautoon missä on syytä istua hillitysti.
Kokoa enemmän lämmittimessä kyrpii katkaisimen puuttuminen...toki on katkaisin 2 eri tehosäädölle, mutta mukava olis kun sais näppärästi koko pelin pois päältä. Ei ole paljon syytä kotona tallissa käyttää sisälämppäriä (haukkaa sähköä) vaikka "lohkoa" kylmässä tallissa käyttääkin. Töissä taas auto on taivasalla ja lämppärin käytönkin maksaa työnantaja.
Säästö se olis pienempikin säästö...ja suhteellisen paljonhan tuo taitaa sähköä viedä...BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Kiitos vinkeistä, täytynee tutkia tuota jalkatilan kattoa jos sinne saisi järkevästi kiinni. Verkkoa en viitsisi pois ottaa kun autossa on kokoonsa nähden muutenkin onnettomasti säilytyslokeroita. Kulkeeko siellä muuten mitään johtoja joita pitäisi varoa? Eihän nuo ruuvit pitkiä ole, mutta kuitenkin ikävää jos saa jonkun oikosulun aikaiseksi.____________
E61 530DA '04
Comment
-
-
Kyllähän se tossa konsolin reunassakin hyvin mahtuu olemaan, eikä tule potkittua sitä niin herkästi kuin jos se olisi siinä "katossa"
Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Whistler View PostKiitos Touring39, tuo kuva valaisee asiaa vallan mainiosti. Mahtaako olla mitään vaaraan yhdistellä johtoja kiinnitysruuveilla tuossa paikassa?Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
Comment