Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 pronavi, kartan lataus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuomkiti81
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 1162
    • Seinäjoki

Originally posted by joko View Post
    Mulla ainakin -03 soittaa mp3:sia, enempikin taitaa riippua siitä löytyykö navia. Eli jos on navi niin saa koodattua tuon mp3 toiston riippumatta vuosimallista.
    Ok..en nyt muista että vaikuttiko vielä seki että kumpi navi on business vai professional...mulla business
    Mercedes Benz Cls 350cdi W218
    Opel Insignia 2.0 Cdti
    Scania R560 8x4

Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
    Ex. E60 530dA -05
    Ex. E39 530dA -01
    Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
    Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
    Ex. Opel Vectra 1.6i -99

Comment

• touring39
      BTCF Member
      • May 2005
      • 3901
      • Kaarina

Tuli hommattua e61, jossa on Pro-Navi kovalevyllä, eli kojetaulussa ei edes ole toista levyasemaa. En ole vielä saanut autoa, mutta automyyjä lupasi siihen uusimmat kartat ja tänään soitteli, ettei onnistu, jossei mulla ole jotain vanhaa CD-levyä, joka sitten päivitetään uuteen.

No millai h*tissä mulla semmonen voisi olla...

Eli onko jo arvon tietäjillä kokemusta tommosesta kovalevyllisestä mallista, miten se päivitetään? Ajetaanko piuhalla uudet kartat sisään, vai onnistuneeko siitä CD-asemasta?

Enivei, mä tietysti sanoin sille myyjälle, että se on sun ongelmasi, miten sä sen päivität
      Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
      e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• joko
        Bimmer Enthusiast
        • May 2004
        • 1968
        • Seinäjoki

Originally posted by tuomkiti81 View Post
        Ok..en nyt muista että vaikuttiko vielä seki että kumpi navi on business vai professional...mulla business

Ei pitäisi, minulla busines navi ja tosiaan mp3:sia toistaa. Mutta se mp3 toisto pitää kaiketi ruksia sieltä päivityksien listalta ettei se automaattisesti tule vaikka ohjelma päivitetään tuoreimpaan?
        F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
        W906 319 sprinter - 14

Comment

• tuomkiti81
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2005
          • 1162
          • Seinäjoki

Originally posted by joko View Post
          Ei pitäisi, minulla busines navi ja tosiaan mp3:sia toistaa. Mutta se mp3 toisto pitää kaiketi ruksia sieltä päivityksien listalta ettei se automaattisesti tule vaikka ohjelma päivitetään tuoreimpaan?
          Jaahans...auto oli 3viikkoa sitten pajalla ja samalla tosiaan laitettiin kaikki uudet ohjelmat ym. En sitte edes älynny kysyä että saisko ton soittamaan mp3:ia?? No ens torstaina taas sinne jarrupalojen vaihtoon niin pitää muistaa sit kysyä
          Mercedes Benz Cls 350cdi W218
          Opel Insignia 2.0 Cdti
          Scania R560 8x4

Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
          Ex. E60 530dA -05
          Ex. E39 530dA -01
          Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
          Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
          Ex. Opel Vectra 1.6i -99

Comment

• Clavurion
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 9159
            • Oulu

Originally posted by touring39 View Post
            Tuli hommattua e61, jossa on Pro-Navi kovalevyllä, eli kojetaulussa ei edes ole toista levyasemaa. En ole vielä saanut autoa, mutta automyyjä lupasi siihen uusimmat kartat ja tänään soitteli, ettei onnistu, jossei mulla ole jotain vanhaa CD-levyä, joka sitten päivitetään uuteen.

No millai h*tissä mulla semmonen voisi olla...

Eli onko jo arvon tietäjillä kokemusta tommosesta kovalevyllisestä mallista, miten se päivitetään? Ajetaanko piuhalla uudet kartat sisään, vai onnistuneeko siitä CD-asemasta?

Enivei, mä tietysti sanoin sille myyjälle, että se on sun ongelmasi, miten sä sen päivität
            Näissä uudemmissa päivitykseen pitää olla FSC-koodi. Piuhan päässä ohjelmoinnin lisäksi voidaan päivittää myös DVD:ltä, mutta en nyt tiedä, onnistuuko jälkimmäinen tuossa sinun kombinaatiossa.

Originally posted by tuomkiti81 View Post
            Jaahans...auto oli 3viikkoa sitten pajalla ja samalla tosiaan laitettiin kaikki uudet ohjelmat ym. En sitte edes älynny kysyä että saisko ton soittamaan mp3:ia?? No ens torstaina taas sinne jarrupalojen vaihtoon niin pitää muistaa sit kysyä
            Ymmärtääkseni vaatii oheisen lisäyksen FA-listaan ja koodausta päälle.

KMP3 NACHRUEST_MP3 //Umruestung/Nachruestung MP3 Aktivierung bei CCC fuer Fzg. vor 09/05 (Fzg. muessen mind. auf CCC_APP.C08 geflasht werden)
            E39 530dA -02 M-Sport
            E53 X5 3.0dA -06 Sport
            * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
            Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Wasabi
              Bimmer Rookie
              • Feb 2007
              • 89
              • Helsinki

Originally posted by Clavurion View Post

Ymmärtääkseni vaatii oheisen lisäyksen FA-listaan ja koodausta päälle.

KMP3 NACHRUEST_MP3 //Umruestung/Nachruestung MP3 Aktivierung bei CCC fuer Fzg. vor 09/05 (Fzg. muessen mind. auf CCC_APP.C08 geflasht werden)
              En tiedä onko jokin muuttunut, mutta maahantuojan mukaan sitä ei voi ruksia edelleen, vaan ilmestyy toimimaan softapäivityksen yhteydessä automaattisesti mikäli auton tekniikka sen mahdollistaan.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎