Eli ohjekirjan mukaan pitäisi hälytin ruveta ujeltamaan kun pitää takakontin avausnappia avaimesta pohjassa mutta mitään ei tapahdu paitsi takakontti aukeaa.
Eli ohjekirjan mukaan pitäisi hälytin ruveta ujeltamaan kun pitää takakontin avausnappia avaimesta pohjassa mutta mitään ei tapahdu paitsi takakontti aukeaa.
Missä vika? :think
Se on vähän niin ku joko takakontin aukaisu tai paniikki moodi, riippuen kumpi on ohjelmoitu.
E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Onko sulla varmasti hälytin siinä autossa, eli sisäpeilissä vilkkuvalo? Munkin E60:ssa sitä mainostettiin, mutta eipä ollutkaan eikä välittäjä tajunnut sitä tarkistaa...
Eli ohjekirjan mukaan pitäisi hälytin ruveta ujeltamaan kun pitää takakontin avausnappia avaimesta pohjassa mutta mitään ei tapahdu paitsi takakontti aukeaa.
Missä vika? :think
Todennäköisesti vikaa ei ole, kyse on mahdollisesti maakohtaisesta ominaisuudesta.
Ilmeisesti ohjekirjaan on laitettu niidenkin ominaisuuksien kuvaus vaikkei niitä joka autossa olisikaan, ikäänkuin optiolista.
Ja useimmille varmaan avaimesta aukeava takaluukku on huomattavasti hyödyllisempi varuste kuin se paniikki toiminto.
Mitenkähän muuten avataan takaluukku, jos tuo paniikkimoodi on ohjelmoitu avaimeen? Ainoastaan auton sisältä?
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Onko sulla varmasti hälytin siinä autossa, eli sisäpeilissä vilkkuvalo? Munkin E60:ssa sitä mainostettiin, mutta eipä ollutkaan eikä välittäjä tajunnut sitä tarkistaa...
Kyllä on ja myös toimii. BMW USA:n sivuilla on "owners manual" videoita ja siellä näytetään (tosin 6-sarjan autolla) kuinka paniikkitoiminto toimii ja takakontti aukaistaan samasta napista. http://www.bmwusa.com/standard/content/owner/dgh.aspx Tuolta voi etsiä sen videon.
Eikös se mene niin että jos painaa yhtäjaksoisesti pitempään niin paniikki moodi laukeaa (konttia avaamatta) ja pelkällä yhdellä painalluksella aukeaa takakontti
E46:ssa ainakin voi ohjelmoida molemmat samaan nappulaan.
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Eikös se mene niin että jos painaa yhtäjaksoisesti pitempään niin paniikki moodi laukeaa (konttia avaamatta) ja pelkällä yhdellä painalluksella aukeaa takakontti
E46:ssa ainakin voi ohjelmoida molemmat samaan nappulaan.
Ahaa, nyt ymmärrän, kun saa täsmällisen kuvauksen. Lyhyt painallus siis on eri toiminto kuin pitkä painallus. Vähän sama kuin keskuslukituksen avaus / sulkunapissa, pitkä painallus myös avaa / sulkee sähköikkunat ja kattoluukun.
Voisiko alkuperäisen kysyjän ongelma johtua sitten siitä, että sormen ote kirpoaa, ja painalluksesta ei tule tarpeeksi pitkää. Enemmän sormivoimaa ja kokeilemaan.
Voisiko alkuperäisen kysyjän ongelma johtua sitten siitä, että sormen ote kirpoaa, ja painalluksesta ei tule tarpeeksi pitkää. Enemmän sormivoimaa ja kokeilemaan.
Tai sitten sitä ominaisuutta ei ole ostettu autoon Sekin kun on lisävaruste.
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Voisiko alkuperäisen kysyjän ongelma johtua sitten siitä, että sormen ote kirpoaa, ja painalluksesta ei tule tarpeeksi pitkää. Enemmän sormivoimaa ja kokeilemaan.
Varmaan voisi hautapaikkaa jo katsella jos tuosta olisi kysymys
Tai sitten sitä ominaisuutta ei ole ostettu autoon Sekin kun on lisävaruste.
Onkos kyseinen varuste jollain salaisella lisävarustelistalla kun en itse sitä löydä :think
Takaluukku vaan ponnahtaa auki, painaa sitä nappia kuinka pitkään (tai kovaa) tahansa. Pitänee varmaan kysyä huollosta kun perjantaina vien öljynvaihtoon.
Comment