Announcement

Collapse
No announcement yet.

e60 / 61 huolto kuittaus, jarrut

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemari525tds
    Newbiemmer
    • Dec 2006
    • 14
    • Forssa

    e60 / 61 huolto kuittaus, jarrut

    Olisko apuja, kuitailin huoltoja trippimittarista täällä annetujen ohjeiden mukaisesti. Moottoriöljy ja jarruneste kuittaus onnistui mallikkaasti mutta kun kuittasin takajarrupaloja sain aikaseksi -25000km arvon ja toistuvan ilmoituksen autolta (joka kerta kun käynnistää) että painuppa BMW huoltoon. En saa enää millään kuittailtua tuota lukemaa positiiviseksi, vaan aina kun menen trippimitari napilla huollon nollailuun (kohtaan takajarrupalat) ehdottaa auto minulle tuota -merkkistä (25000km) lukemaa. Olen koittanut tätä lukuisia kertoja. No Etujarrupaloja en sitten ole enää uskaltanut kuitatakaan.
    Onko tähän kellään neovoja tai kokemuksia miten pääsen ongelmasta eroon ?
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7531
    • Jyväshyvä

    #2
    Originally posted by bemari525tds View Post
    Olisko apuja, kuitailin huoltoja trippimittarista täällä annetujen ohjeiden mukaisesti. Moottoriöljy ja jarruneste kuittaus onnistui mallikkaasti mutta kun kuittasin takajarrupaloja sain aikaseksi -25000km arvon ja toistuvan ilmoituksen autolta (joka kerta kun käynnistää) että painuppa BMW huoltoon. En saa enää millään kuittailtua tuota lukemaa positiiviseksi, vaan aina kun menen trippimitari napilla huollon nollailuun (kohtaan takajarrupalat) ehdottaa auto minulle tuota -merkkistä (25000km) lukemaa. Olen koittanut tätä lukuisia kertoja. No Etujarrupaloja en sitten ole enää uskaltanut kuitatakaan.
    Onko tähän kellään neovoja tai kokemuksia miten pääsen ongelmasta eroon ?
    Vaihtamalla satuloissa olevat kulutusanturit ja nollaamalla uudestaan.
    Multa löytyis E60:een käyttämättömät anturit...
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • häjjy
      Bimmer Rookie
      • Oct 2009
      • 79
      • uleåborg

      #3
      Sama ongelma täällä. Eli vaihdoin palat ennen kuin anturi oli hinkkautunut poikki. Käytin anturin liitintäkin auki ja yritin nollata mutta -25000 pysyy taulussa?

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7531
        • Jyväshyvä

        #4
        Originally posted by häjjy View Post
        Sama ongelma täällä. Eli vaihdoin palat ennen kuin anturi oli hinkkautunut poikki. Käytin anturin liitintäkin auki ja yritin nollata mutta -25000 pysyy taulussa?
        Johto pitää oikosulkea nollauksen ajaksi jos et uusi antureita...
        Lukema kyllä tippuu likelle nollaa aika äkkiä kuluneilla antureilla nollauksen jälkeen,
        siis jos sen oikosulun poistaa...
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        • häjjy
          Bimmer Rookie
          • Oct 2009
          • 79
          • uleåborg

          #5
          Ahaa! vaihdan siis kuitenkin sen uuden anturin ja nollaan sitten, kun aattelin päästä ensin vähän helpommalla... ehhehhehe

          Comment

          Working...
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎