Announcement

Collapse
No announcement yet.

e60 angeleista..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rami
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2002
    • 707
    • Raahe

e60 angeleista..

Dodiihh..
    Olen aina ajtellut että kun autoni on tuota alkupään valmistuserää niii minulla ei ole noita etulampuissa olevia "yläosan"viiruja(mitä ikinä ovatkaan hienolta nimeltään? ja kun noita umpioita tutkiessani huomasin että onhan sielä johdotukset ja kaikki,mutta ei mulla vaan ole koskaan ne palaneet.
    Soitin tuossa bmw huoltoon jossa sanoivatkin että ne ovat kyllä,mutta vain uusiksi ohjelmoitavana ne saa palamaan. Ei suositellut ohjelmointia koska riskit ovat suuret,monesta autosta mennyt stereopuolen elektroniikka sekasin ja se maksaa paljon euroja.
    Patenttia tiedossa?
    bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...
  • vekkuli
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 1329
    • Liminka

Originally posted by rami View Post
    Dodiihh..
    Olen aina ajtellut että kun autoni on tuota alkupään valmistuserää niii minulla ei ole noita etulampuissa olevia "yläosan"viiruja(mitä ikinä ovatkaan hienolta nimeltään? ja kun noita umpioita tutkiessani huomasin että onhan sielä johdotukset ja kaikki,mutta ei mulla vaan ole koskaan ne palaneet.
    Soitin tuossa bmw huoltoon jossa sanoivatkin että ne ovat kyllä,mutta vain uusiksi ohjelmoitavana ne saa palamaan. Ei suositellut ohjelmointia koska riskit ovat suuret,monesta autosta mennyt stereopuolen elektroniikka sekasin ja se maksaa paljon euroja.
    Patenttia tiedossa?
    Oikotietä ei ole onneen. Softa bugi, joten ohjelmointiin vaan.

Tietty voiskait nuihin varastaa virran vaikka parkeilta... :think

OT: joko puskuri on paikoillaan?
    E93 ///M3
    E60 530dA aka M5
    F11 525dA Xdrive
    Tesla model 3 LR MY22

Comment

• rami
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2002
      • 707
      • Raahe

Nyt ne sitten palaa. Rosvosin virran parkeilta.=)
      bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎