Eilinen ilta meni defaa laittaessa. Pistotulpan laitoin etupuskurin rekisterikilven alle. Puskuriin ei tarvinnut porata näköselle reikiä, vain alapintaan siihen kilven alle pari peltiruuvin reikää. Ritilän puukotin panssarijohdon läpiviemiseksi. Mutta olipahan tiukka päästä kaapelilla tuolta jäähdyttäjän etupuolelta konehuoneeseen, viimein pääsi kun irrotin lukkopellin ja sen alla olevan puskurin yläosan ruuvit löysälle. Ehkä tämän olisi voinut tehdä vikkelämminkin kun oliis tiennyt mistä läpiveto löytyy…
No aikaahan tuossa tupertui niin, etten kerinnyt säteilylämmittäjää laittaakaan. Akkulaturin kytkin ja nostin abs yksikön viereen. Sillekin pitäis löytää nätti paikka…
Nyt pitäis tehdä tuo webasto muutos, jotta lämmittäis mottiakin. Mutta siitä enemmän tuolla http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=154453
Olettako laittanu xd malliin sätelylämppäreitä, onko purkamista paljon, sudenkuoppia? Riittääkö pohjapanssarin poissa otto? Onkos se muuten terästä näissä kun on niin tukevan näköinen konehuoneesta katsottuna?
No aikaahan tuossa tupertui niin, etten kerinnyt säteilylämmittäjää laittaakaan. Akkulaturin kytkin ja nostin abs yksikön viereen. Sillekin pitäis löytää nätti paikka…
Nyt pitäis tehdä tuo webasto muutos, jotta lämmittäis mottiakin. Mutta siitä enemmän tuolla http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=154453
Olettako laittanu xd malliin sätelylämppäreitä, onko purkamista paljon, sudenkuoppia? Riittääkö pohjapanssarin poissa otto? Onkos se muuten terästä näissä kun on niin tukevan näköinen konehuoneesta katsottuna?
Comment