e60 resetointi salavalikosta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 2nd 5serie
    Newbiemmer
    • Oct 2009
    • 11
    • finland

e60 resetointi salavalikosta

no niin. tuli tuossa selailtua salavalikkoa ja etsein lämpötilatietoja. eteen tuli kuitenkin "RESET?" ja painoin nappia jolloin kaikki sähköt katkesi hetkeksi. auto kyllä kävi sen aikaa. onko tietoa hävisikö jotain tärkeää, koska ei kysynyt muuta kuin kellon ajan asettamista. auto toimii kyllä ihan ok. ja on muuten 3/05 e60 525ia.
    kiitos etukäteen.
  • Anzafin
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 3749
    • Kajaani

Originally posted by 2nd 5serie View Post
    no niin. tuli tuossa selailtua salavalikkoa ja etsein lämpötilatietoja. eteen tuli kuitenkin "RESET?" ja painoin nappia jolloin kaikki sähköt katkesi hetkeksi. auto kyllä kävi sen aikaa. onko tietoa hävisikö jotain tärkeää, koska ei kysynyt muuta kuin kellon ajan asettamista. auto toimii kyllä ihan ok. ja on muuten 3/05 e60 525ia.
    kiitos etukäteen.
    Minulla ei ole automaattilaatikkoa, mutta nollaisiko se resetointi tuon laatikon "oppimat" rutiinit.. :think

Comment

• 2nd 5serie
      Newbiemmer
      • Oct 2009
      • 11
      • finland

Originally posted by Anzafin View Post
      Minulla ei ole automaattilaatikkoa, mutta nollaisiko se resetointi tuon laatikon "oppimat" rutiinit.. :think

mahdollisesti. ajattelin ihan samaa, mutta olen sen nollannut ennenkin täältä saamilla ohjeilla. joten eiköhän se opi mun ajotavan aika nopeasti uusiksi. toinen mitä ajattelin niin toi keskikulutus pitää varmaan tarkastaa.

Comment

• jartsa02
        BTCF Member
        • Jun 2003
        • 1131
        • Helsinki

Tuo Reset on kyllä tod.näk. ihan vaan mittariston resetointi ihan samaan tyyliin kuin e39:n mittaristossa tuo resetti eikä sillä ole mitään tekemistä minkään automaatin kanssa.
        BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

Comment

Working...
        X